Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Συνδικαλισμός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Συνδικαλισμός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Γιάννενα: Εκλογές στον Σύλλογο Εργαζομένων ΓΝΙ «ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑ» στις 24/6

ΣΩΜΑΤΕΙΟ - ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΛΗΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

ΣΤΙΣ 24/6 ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ – ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΑΞΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ

Την Τετάρτη στις 24 Ιούνη ψηφίζουμε στο Σύλλογό μας για νέο ΔΣ.

Συμμετέχουμε και ψηφίζουμε για το ΤΙ ΣΥΛΛΟΓΟ ΘΕΛΟΥΜΕ. Γιατί οι εργαζόμενοι ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΗ ΜΑΣ.

Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΜΟΝΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΣΤΗΝ ΙΣΗ ΠΛΗΡΗ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ.

  • Αυτήν την οργάνωση έχουμε ανάγκη οι εργαζόμενοι για να υπερασπιστούμε το δικαίωμά μας στις καλοκαιρινές άδειες που κόβει η διοίκηση.
  • Αυτήν τη μαζική αντίσταση έχουμε ανάγκη για να απαντήσουμε την απειλούμενη συγχώνευση των πόστων των παρασκευαστών στα εργαστήρια που είναι το νέο επεισόδιο της υποστελέχωσης που βιώνουμε σε όλα τα τμήματα.
  • Αυτή την προοπτική της πάλης μας έχουμε ανάγκη για να απαντήσουμε την κοροϊδία που τρώμε για δεκαετίες μέσα στα μούτρα μας για τα ΒΑΕ από κυβερνήσεις και συνδικαλιστικές ηγεσίες.
  • Σε αυτή την κατεύθυνση θα βρούμε τις απαντήσεις στα προβλήματά μας. Του μισθού, των όρων δουλειάς, της στελέχωσης, της ποιότητας της περίθαλψης, των πολεμικών κινδύνων. 

Γιάννενα: Εκλογές στον Σύλλογο Εργαζομένων ΓΝΙ «ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑ» στις 24/6


ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΛΗ ΤΟΥΣ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΛΗΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

Τα προβλήματα που έχουμε ως υγειονομικοί εργαζόμενοι είναι γνωστά εδώ και χρόνια και μάλιστα συνεχώς χειροτερεύουν. Χειροτερεύουν όσο προχωράει η πολιτική αυτής και των προηγούμενων κυβερνήσεων – αλλά και αυτής που θα έρθει – που για τα συμφέροντα της κερδοφορίας και της κυριαρχίας του ντόπιου και ξένου κεφαλαίου επιτίθεται στα ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ και στο ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΣΕ ΙΣΗ ΠΛΗΡΗ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ.

  • Ο μισθός που εξανεμίζεται στα μέσα του μήνα.
  • Οι εξαντλητικές βάρδιες με το συνεχές τρεχαλητό, οι διπλοβάρδιες, τα διπλά πόστα από την υποστελέχωση, τα χρωστούμενα ρεπό.
  • Το χτύπημα στη μόνιμη και σταθερή δουλειά με τους μισούς από εμάς να αναρωτιόμαστε αν θα έχουμε δουλειά του χρόνου και τους άλλους μισούς να ψάχνουν και δεύτερη δουλειά.
  • Οι συνθήκες εργασίας σε έναν κατεξοχήν ανθυγιεινό χώρο και η απειλή των εργατικών ατυχημάτων.
  • Οι νεότεροι αν και πότε θα διοριστούμε και οι παλαιότεροι πότε και πώς θα βγούμε στη σύνταξη.
  • Με τον λαό δίπλα μας να βασανίζεται σε απάνθρωπες συνθήκες περίθαλψης στα ράντζα, σε πολύωρες αναμονές στα ΤΕΠ, να διεκομίζονται ώρες μακριά από τα σπίτια τους και να πληρώνουν για να γυρίσουν σε αυτά, να αναγκάζονται σε «γρήγορα» εξιτήρια για να μπει ο επόμενος.
  • Με το φόντο των πολεμικών κινδύνων από τους άδικους πολέμους των ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών και την εμπλοκή της χώρας μας σε αυτούς.

Για όλα αυτά και πολλά περισσότερα που βιώνουμε καθημερινά...

ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.

ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΛΗΣ ΜΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟ ΖΩΝΤΑΝΕΜΑ ΤΟΥ, Η ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΜΑΣ.

Αποτελέσματα εκλογών στο σωματείο Επισιτισμού – Τουρισμού Ιωαννίνων

Οι εκλογές ήρθαν σε μια περίοδο που τα προβλήματα για τους εργαζόμενους του κλάδου οξύνονται συνεχώς. Η τουριστική «ανάπτυξη» της πόλης για τους εργοδότες μεταφράζεται σε μεγαλύτερα κέρδη, ενώ για τους εργαζόμενους σε μεγαλύτερη εκμετάλλευση και χειρότερους όρους δουλειάς. Το σωματείο, το οποίο ελέγχεται από τις δυνάμεις και τη γραμμή της ΔΑΣ,  παραμένει μακριά και έξω από τα ζητήματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ενδεικτικό αυτής της κατάστασης είναι η έλλειψη διαδικασιών όλο το προηγούμενο διάστημα, η χαμηλής μαζικότητας εκλογοαπολογιστική συνέλευση και η διεξαγωγή εκλογών την περίοδο της σεζόν και σε μέρες «τριήμερου». Στοιχείο αυτής της κατάστασης είναι και η χαμηλότερη συμμετοχή στις εκλογές.

Κόντρα σε αυτό, η ΤΑΞΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ, με παρεμβάσεις σε χώρους δουλειάς πριν και κατά τη διάρκεια των εκλογών, προσπάθησε να αναδείξει την αναγκαιότητα ενίσχυσης της γραμμής της οργάνωσης, της αντίστασης και της διεκδίκησης των εργαζόμενων. Μιας γραμμής που βλέπει τον κάθε εργαζόμενο ως κομμάτι της απάντησης που θα βάλει φρένο στην επιθεση του συστήματος και θα διεκδικεί δουλειά και ζωή με δικαιώματα.

Αποτελέσματα:



Γιάννενα: Εκλογές στο Σωματείο Επισιτισμού-Τουρισμού, 27-30 Μαΐου, καθημερινά 13:00-21:00

27 – 30 ΜΑΪΟΥ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ – ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΛΩΣΙΜΟΙ

ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΑΛΗΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ

Η τουριστική ανάπτυξη της πόλης, που διαφημίζεται έντονα τα τελευταία χρόνια, ξέρουμε πολύ καλά όσοι εργαζόμαστε στις επιχειρήσεις της εστίασης, των ξενοδοχείων και στη διανομή ότι στηρίζεται πάνω στις δικές μας πλάτες. Τα κέρδη των αφεντικών πατάνε πάνω στην εκμετάλλευση της δουλειάς μας, που γίνεται κάτω από αντίξοες συνθήκες. Δουλεύουμε όλο τον χρόνο σε ρυθμούς σεζόν, με τον καθένα από μας να καλύπτει ταυτόχρονα δυο και τρία πόστα, με τα χρονόμετρα στις διάφορες πλατφόρμες (efood, wolt κλπ) να απαιτούν συνεχώς εντατικοποίηση της δουλειάς, με αποτέλεσμα τα εργατικά ατυχήματα να αποτελούν σχεδόν καθημερινότητα και μέσα στους χώρους δουλειάς αλλά και στους δρόμους της πόλης. Τα ωράρια γίνονται λάστιχο ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης και έχουμε βάρδιες που εύκολα φτάνουν τις 10 και 12 ώρες ή γίνονται σπαστές (κυρίως στο σέρβις) ώστε να καλύπτουμε τις ώρες αιχμής. Ο μισθός δεν φτάνει να καλύψει ούτε τις βασικές ανάγκες και προσπαθούν με ψευτοεπιδόματα όπως το fuel pass και μια αυξήση κοροιδία στον κατώτατο μισθό να μας ρίξουν στάχτη στα μάτια. Όλα αυτά δεν είναι ζήτημα μόνο μιας επιχείρησης αν θα πετύχουμε «καλό» ή κακό αφεντικό, είναι το αποτέλεσμα της αντεργατικής πολιτικής και της επίθεσης που δεχόμαστε όλοι οι εργαζόμενοι σε κάθε χώρο δουλειάς.

Για το 33ο Συνέδριο του ΕΚΑ



Εκλέχθηκε το νέο ΔΣ του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Αθήνας. Το 33ο Συνέδριο, που πραγματοποιήθηκε στα δυο προηγούμενα σαββατοκύριακα, έγινε στο φόντο του εργοδοτικού εγκλήματος στη Βιολάντα με τις 5 νεκρές εργάτριες, και τις αποκαλύψεις για μπίζνες του προέδρου της ΓΣΕΕ Γ. Παναγόπουλο. Τα αποτελέσματα του συνεδρίου δείχνουν άνοδο σε ψήφο και έδρες της ΔΑΣ (ΠΑΜΕ), η οποία κρατάει την πρώτη θέση με 11 πλέον έδρες (από 9)· διάσπαση της ΠΑΣΚΕ σε 2 ψηφοδέλτια (ΠΑΣΚΕ και «Ενωτικό»), που αθροιστικά πήραν περισσότερες έδρες σε σχέση με το προηγούμενο συνέδριο (8 από 6), με αυτό του Παναγόπουλου να επικρατεί ανάμεσά τους και να τον επανεκλέγει ως αντιπρόσωπο στο συνέδριο της ΓΣΕΕ· τη μία παράταξη της ΝΔ («Ενότητα-Νέα Πορεία») να διατηρεί τα ποσοστά και τις 4 έδρες της, ενώ την άλλη (ΔΑΚΕ) να χάνει μια έδρα, τις παρατάξεις γύρω από τον ΣΥΡΙΖΑ και τη Νέα Αριστερά να κατεβαίνουν από κοινού σαν «Μέτωπο» και να βγαίνουν τρίτοι με 5 έδρες, χάνοντας αθροιστικά μία έδρα· και τα ψηφοδέλτια που στο προηγούμενο συνέδριο ήταν ένα (ΑΤΕ, ΜΑΧΗ, Ανυπότακτη Κίνηση) να μην εκλέγουν αυτή τη φορά μέλη στο ΔΣ του ΕΚΑ.

Με αποφάσεις για τετράωρες στάσεις δεν ανατρέπονται τα αντεργατικά νομοσχέδια!

Με πρόταση της ΔΑΣ (ΠΑΜΕ), το συνέδριο του Εργατικού Κέντρου Αθήνας αποφάσισε τελικά μια τετράωρη στάση εργασίας (12:00-16:00) την Παρασκευή 13/2, ημέρα που μπαίνει προς ψήφιση το αντεργατικό νομοσχέδιο για τις ΣΣΕ. Την ίδια απόφαση είχε πάρει και το Εργατικό Κέντρο Πειραιά. Αποφάσεις που κινούνται στη γραμμή της ΔΑΣ, μη σύγκρουσης και μη αναμέτρησης με το κεφάλαιο και την κυβέρνηση. Όπως και στην προηγούμενη απεργία εν όψει της ψήφισης του βάρβαρου προϋπολογισμού, όπου δεν έβγαλε καν απεργιακό κάλεσμα, έτσι και σε αυτήν την απόφαση κυριαρχεί η λογική της υπονόμευσης της συλλογικής πάλης των εργαζομένων. Άλλωστε, «θα φροντίσουν» οι βουλευτές του ΚΚΕ που ζήτησαν να αποσυρθεί το νομοσχέδιο με βάση τις «αποκαλύψεις» για τις δραστηριότητες του Παναγόπουλου.

Οι «αποκαλύψεις» για τις μπίζνες του Παναγόπουλου, προάγγελος μεγαλύτερης επίθεσης στα εργατικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα

Οι «αποκαλύψεις» για τις μπίζνες του Παναγόπουλου, προάγγελος μεγαλύτερης επίθεσης στα εργατικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα

ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΦΗΣΥΧΑΣΜΟΣ!

ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ!

Περισσεύει η «έκπληξη» αλλά και η προθυμία των αστικών ΜΜΕ για τις «αποκαλύψεις» σχετικά με τις δραστηριότητες του προέδρου της ΓΣΕΕ Παναγόπουλου και διάφορων γύρω από αυτόν. Πρώτη είδηση στα δελτία ειδήσεων οι καταγγελίες για τις διάφορες οικονομικές κομπίνες στις οποίες ήταν χωμένος ο γνωστός εργατοπατέρας της ΠΑΣΚΕ αλλά και η –για χρόνια και επί διαφόρων κυβερνήσεων– γενική γραμματέας του υπουργείου Εργασίας, Άννα Στρατινάκη. «Δεν ήξερε τίποτε» η πολιτική ηγεσία (κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ) τόσα χρόνια για τα δεκάδες εκατομμύρια που διαχειριζόταν η συνδικαλιστική ηγεσία.

ΓΝΑ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ: ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 3 ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΣΤΙΣ 12.00 ΣΤΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ

Συναδέλφισσες –οι,

Τα προβλήματά μας αυξάνονται καθημερινά. Για να μπορέσουμε, όμως, με καλύτερους όρους να διεκδικήσουμε τη λύση τους, πρέπει οπωσδήποτε να λύσουμε το βασικό. Το πρόβλημα της οργάνωσής των αγώνων μας σε κατεύθυνση αντίστασης και διεκδίκησης.

Πρέπει, αναγνωρίζοντας ότι βιώνουμε επίθεση από την πλευρά του συστήματος τόσο απέναντι στα εργασιακά μας δικαιώματα όσο και στο δικαίωμά μας στην ίση-πλήρη-δωρεάν περίθαλψη, να οικοδομήσουμε όρους αντίστασης σε αυτή την πολιτική και διεκδίκησης των δικαιωμάτων μας. Η πολιτική γραμμή της συνδιαλλαγής και της ανάθεσης που υπηρετούν οι συνδικαλιστικές ηγεσίες είναι αυτή που μας έχει οδηγήσει σε αυτή την κατάσταση και έχει απογοητεύσει τους εργαζόμενους διώχνοντάς τους από τα ίδια τα όργανα πάλης τους χάνοντας την εμπιστοσύνη στις δυνάμεις τους.

Απαιτείται να καταφέρουμε να γίνουμε ένα πραγματικά δυνατό σωματείο, που τα μέλη του δεν θα παίρνουν απλά, μια στο τόσο μόνο μέρος στις εκλογές, αλλά θα προσπαθήσουν στα σοβαρά να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους. Να βρουν όσα τους ενώνουν κι όχι όσα τους χωρίζουν. Να παίρνουν μέρος στις συζητήσεις και τις αποφάσεις κι όχι να περιμένουν από τους «σωτήρες» λύσεις που δεν θα έρθουν ποτέ αλλά ίσα ίσα θα υπηρετούν το προχώρημα της κυβερνητικής πολιτικής.

Νέα προσπάθεια στοχοποίησης συνδικαλιστών στην ΕΛΜΕ Πειραιά

Κάτω τα χέρια από τη συνδικαλιστική δράση!


Καταγγέλλουμε την απαράδεκτη στάση της Εισαγγελίας Πειραιά να ζητά από την ΕΛΜΕ Πειραιά να της αποστείλει εγγράφως τα ονόματα και τις διευθύνσεις των «νόμιμων εκπροσώπων» της συνδικαλιστικής παράταξης ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ, που παρεμβαίνει και εκπροσωπείται στην ίδια την ΕΛΜΕ. Η κυβέρνηση και το σύστημα συνεχίζουν το κυνήγι της συνδικαλιστικής δράσης και της στοχοποίησης αγωνιστών. Με λίγα λόγια η αστική δικαιοσύνη όχι μόνο ζητά από ένα σωματείο να γίνει καταδότης των μελών του, αλλά λογίζει τους αγωνιστές εκπαιδευτικούς σαν τρομοκράτες.

Αυτή η απαράδεκτη κίνηση είναι κομμάτι της βιομηχανίας διώξεων που έχει στηθεί το τελευταίο διάστημα με στόχο τη φίμωση και την τρομοκράτηση των εργαζόμενων τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσια τομέα. Ιδιαίτερα ο κλάδος των εκπαιδευτικών έχει νιώσει στο πετσί του την πολιτική της καταστολής με τις χιλιάδες διώξεις για το ζήτημα της αξιολόγησης που εκκρεμούν, όπως αυτή της δυνητικής αργίας της Χρύσας Χοτζόγλου.

ΑΠΕΧΟΥΜΕ από τις ηλεκτρονικές κάλπες στις επερχόμενες εκλογές του ΣΜΤ-Μ Μακεδονίας -- ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ακόμα πιο αποφασιστικά στις καθημερινές μάχες και στη ζωή του σωματείου

ΑΠΕΧΟΥΜΕ

από τις ηλεκτρονικές κάλπες στις επερχόμενες εκλογές του ΣΜΤ-Μ Μακεδονίας

  • Γιατί αρνούμαστε να εφαρμόσουμε οποιαδήποτε διάταξη του νόμου ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ βαφτίζοντας την «ελιγμό αντεπίθεσης»! 
  • Γιατί δεν εφαρμόζουμε τους αντεργατικούς νόμους και το φακέλωμα των σωματείων.
  • Γιατί η ηλεκτρονική κάλπη είναι μόνο το πρώτο μέτρο από μια σειρά διατάξεις, που δένει χειροπόδαρα τα σωματεία και βγάζει τις διαδικασίες τους στην παρανομία. Ακολουθεί ο έλεγχος και η άδεια για διεξαγωγή συνέλευσης, ακολουθεί η εγγραφή του σωματείου στο ηλεκτρονικό Μητρώο ΓΕΜΗΣΟΕ (Γενικό Μητρώο Συνδικαλιστικών Οργανώσεων Εργαζομένων), προκειμένου να αναγνωριστεί ως «νόμιμο» και να έχει «δικαίωμα» να κηρύσσει απεργία και να υπογράφει Συλλογική Σύμβαση Εργασίας.
  • Γιατί δεν πρέπει να αφήσουμε έρμαιο το σωματείο στις ορέξεις της εργοδοσίας και σε κάθε είδους κρατικό μηχανισμό
  • Θεωρούμε ότι μόνο με τη στάση της ΑΠΟΧΗΣ μπορούμε να προβάλουμε αποφασιστικά αυτή την άποψη για να ενεργοποιήσουμε τους συναδέλφους. Στην κατεύθυνση ότι για να μην εφαρμοστούν, οι νόμοι πρέπει ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΟΥΝ, ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ.


ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ

ακόμα πιο αποφασιστικά στις καθημερινές μάχες και στη ζωή του σωματείου

ΓΣΕΕ: πιο εργοδοτικά… πεθαίνεις

Πάτο δεν λέει να πιάσει η εργοδοτική και απεργοσπαστική στάση των εργατοπατέρων της ΓΣΕΕ. Μπροστά στην απεργία στις 14/10 που έχει προκηρυχθεί από την ΑΔΕΔΥ, το ΕΚΑ και άλλα συνδικαλιστικά όργανα ενάντια στο νέο αντεργατικό νομοσχέδιο που έχει καταθέσει η κυβέρνηση, οι εργατοπατέρες της ΓΣΕΕ δεν προκηρύσσουν απεργία. Αντίθετα πουλάνε… τρέλα στην τελευταία τους ανακοίνωση, καλώντας τους εργαζόμενους να συμμετάσχουν στην απεργιακή κινητοποίηση του… Εργατικού Κέντρου Αθήνας. Δεν φτάνει που το νομοσχέδιο έχει ανακοινωθεί από το καλοκαίρι και οι εργατοπατέρες δεν έχουν κάνει τίποτα για να κινητοποιηθεί και ενημερωθεί ο κόσμος στα σωματεία και τις ομοσπονδίες. Δεν φτάνει που την απεργία της 1ης του Οκτώβρη με το ζόρι την κάλεσαν και δεν έκαναν ούτε τα ελάχιστα για να στηριχτούν και να απεργήσουν οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα. Τώρα η ΓΣΕΕ, μπροστά στη νέα απεργία που έχει ανακοινωθεί, επιλέγει την ανοιχτή υπονόμευση. 

Ο υποτιθέμενος δημόσιος διάλογος της κυβέρνησης, τον οποίο ζητούσε και η ΓΣΕΕ, δεν έφερε καμία αλλαγή. Το νομοσχέδιο, που εξυπηρετεί τους εργοδότες και το κεφάλαιο χτυπώντας ανοιχτά το 8ωρο-5ήμερο με τις 13 ώρες δουλειάς και την αύξηση του εργάσιμου χρόνου χωρίς αποδοχές και ελαστικοποιώντας πλήρως τις εργασιακές σχέσεις, προχωράει αλώβητο επι της ουσίας στην ολομέλεια της Βουλής για ψήφιση.

Ανακοίνωση-Καταγγελία της Ταξικής Πορείας για τις πρακτικές της διοίκησης της Ένωσης Ιδιωτικών Υπαλλήλων & Εμποροϋπαλλήλων Ξάνθης

«Η πείρα μας δείχνει ότι μόνο όταν οι εργαζόμενοι οργανώνονται στα συνδικάτα τους, όταν βγαίνουν στον δρόμο, μπορούν να βάλουν φρένο στην επίθεση». Αυτή η, γενικώς, σωστή φράση περιέχεται στην ανακοίνωση της Ένωσης Ιδιωτικών Υπαλλήλων & Εμποροϋπαλλήλων Ξάνθης που εξέδωσε με αφορμή το νέο αντεργατικό τερατούργημα του 13ωρου και την επικείμενη απεργία της 1ης του Οκτώβρη. Η ανακοίνωση έκλεινε με κάλεσμα σε Γενική Συνέλευση του σωματείου την Κυριακή 28/9, με θέμα την δράση του απέναντι στο αντεργατικό τερατούργημα. Η πραγματικότητα που αντιμετώπισαν δύο μέλη της Ταξικής Πορείας βέβαια ήταν εντελώς διαφορετική. 

Σε μία περίοδο πλήρους ανάπτυξης της επίθεσης από κυβέρνηση και κεφάλαιο στα εργασιακά και πολιτικά/συνδικαλιστικά δικαιώματα των εργαζόμενων, με το νομοσχέδιο Κεραμέως να μετατρέπει την εργασία σε ένα απέραντο πεδίο εργοδοτικής αυθαιρεσίας, με την θέσπιση του 13ωρου, τις συμβάσεις μηδενικών ωρών, το πετσόκομμα του δικαιώματος στις άδειες, την κατάργηση μέχρι και της έννοιας του μισθού, αλλά και του προσφάτως ψηφισμένου νόμου για το νέο πειθαρχικό στο δημόσιο που καταργεί κάθε έννοια συνδικαλιστικής και πολιτικής δράσης, η ανάγκη για μαζικοποίηση των αντιστάσεων απέναντι σε αυτή την πρωτοφανή επίθεση είναι κάτι περισσότερο από επιτακτική. Μαζικοποίηση των σωματείων, των συνελεύσεων, των απεργιών. Μαζικοποίηση κάθε μορφής πάλης ενάντια στον εργασιακό μεσαίωνα που μας επιβάλλουν.

Γενική Συνέλευση ΣΕΤΗΠ - Να παλέψουμε για τα δικαιώματά μας, χωρίς αυταπάτες για τις «δυνατότητες» και τις διαθέσεις του συστήματος

Στις 17 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε η, αρκετά μαζική, Γενική Συνέλευση του Συνδικάτου Εργαζομένων στην Πληροφορική και τις Τηλεπικοινωνίες (ΣΕΤΗΠ). Η συγκεκριμένη ΓΣ έρχεται μόλις (!) επτά μήνες μετά την προηγούμενη γενική συνέλευση, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 16 Φλεβάρη, μια εικόνα ενδεικτική για το πώς αντιμετωπίζουν το σωματείο και το ανώτερό του όργανο οι δυνάμεις που ελέγχουν το ΔΣ.

Η συγκεκριμένη συνέλευση είχε ως κεντρικό θέμα την επερχόμενη απεργία της 1ης Οκτώβρη με αφορμή το νέο αντεργατικό νομοσχέδιο που φέρνει προς ψήφιση η κυβέρνηση και συμπεριλαμβάνει διατάξεις για 13ωρη εργασία σε έναν εργοδότη, «συμβάσεις» μηδενικών ωρών, προσλήψεις και απολύσεις fast track, διευθέτηση ωραρίου σε εβδομαδιαία βάση, υπερωρίες στην εκ περιτροπής εργασία κ.ά. Την ίδια στιγμή, στη ΓΣ τέθηκαν και συγκεκριμένα ζητήματα του κλάδου, όπως οι εξελίξεις στην Teleperformance μετά τις μαζικές απολύσεις συνδικαλιστών και μελών του ΔΣ του επιχειρησιακού σωματείου ΣΕΤΕΠ. Αξίζει να αναφερθεί ότι στη διάρκεια της συνέλευσης εκφράστηκε σε αρκετές τοποθετήσεις η αλληλεγγύη των εργαζομένων του κλάδου στον ηρωικό Παλαιστινιακό λαό και η εναντίωση στη γενοκτονική πολιτική του σιωνιστικού-φασιστικού κράτους του Ισραήλ.

Για τα αποτελέσματα των εκλογών για ΔΣ του σωματείου στο Νοσοκομείο Γρεβενών

Με σημαντική πτώση της συμμετοχής έγιναν, στις 12 Ιούνη, οι εκλογές για το ΔΣ του σωματείου του Νοσοκομείου Γρεβενών. Η επιμονή της ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ να γίνει εκλογοαπολογιστική συνέλευση οδήγησε σε τρεις προσπάθειες που δεν ολοκληρωθήκαν, δυστυχώς, λόγω έλλειψης απαρτίας. Παρά την προσπάθεια να ανοίξει διάλογος για τα επίδικα ζητήματα που πρέπει να απασχολήσουν το σωματείο, η συζήτηση αναλώθηκε σε διαδικαστικά θέματα.

Για άλλη μια φορά η ΤΑΞΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ήταν η μοναδική παράταξη που απευθύνθηκε δημόσια και πλατιά στους εργαζόμενους για να ενημερώσει για τις θέσεις της. Από την άλλη μεριά, η πλειοψηφία του απερχόμενου ΔΣ, η παράταξη ΑΚΕ αποσύρθηκε από τις διαδικασίες, συμβάλλοντας έτσι στη μειωμένη συμμετοχή. Στη θέση της συγκροτήθηκε ψηφοδέλτιο με την επωνυμία «ΕΝΙΑΙΟ», που συγκέντρωσε ετερόκλητους υποψήφιους, χωρίς ούτε μια δημόσια τοποθέτηση που να εξηγεί τον τίτλο αυτό, ή έστω να προϊδεάζει για τις προθέσεις τους.

Η περίοδος που ανοίγεται μπροστά μας με όλες τις επικίνδυνες εξελίξεις για τους λαούς όλου του κόσμου και την οξυνόμενη επίθεση της κυβέρνησης σε δικαιώματα και κατακτήσεις των εργαζόμενων, απαιτεί ανάταξη της κατάστασης που έχει οδηγήσει η χρόνια κυριαρχία αντιδραστικών και καθεστωτικών δυνάμεων. Απαιτεί να ανατραπεί η ηττοπάθεια και παθητικότητα, η λογική της ανάθεσης και της συνδιαλλαγής.

ΝΑ ΔΥΝΑΜΩΣΟΥΝ ΟΙ ΦΩΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΣΤΙΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

12 Ιούνη: Εκλογές στο Σωματείο Εργαζομένων Νοσοκομείου Γρεβενών

12 ΙΟΥΝΗ: 
ΝΑ ΔΥΝΑΜΩΣΕΙ Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Στις 12 ΙΟΥΝΗ ψηφίζουμε για ΔΣ και αντιπροσώπους στο ΝΤ της ΑΔΕΔΥ.              

Στα δυο χρόνια από τις προηγούμενες εκλογές για ΔΣ, η κατάσταση των εργαζόμενων, χειροτέρεψε περισσότερο. Οι ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ σε προσωπικό μεγεθύνονται, με ό,τι σημαίνει αυτό για ρεπό άδειες και καταπόνηση. Οι μισθοί μας εξανεμίζονται από την ΑΚΡΙΒΕΙΑ, και η κυβέρνηση μας κοροϊδεύει κατάμουτρα, με δήθεν “αυξήσεις” και επιδόματα - φιλοδωρήματα. Το υπουργείο και η ηγεσία της ΠΟΕΔΗΝ πανηγυρίζουν για την συνεχιζόμενη ΟΜΗΡΙΑ των συμβασιούχων. Το 8ωρο καταργείται στον βωμό των απογευματινών ιατρείων - χειρουργείων. Η κοροϊδία για τα ΒΑΕ συνεχίζεται. Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ έχει συνδεθεί με την άρση της μονιμότητας και τις ΔΙΩΞΕΙΣ υπαλλήλων που διαμαρτύρονται, διεκδικούν. Ακόμα και εκλεγμένοι εκπρόσωποι εργαζόμενων σέρνονται σε πειθαρχικά και στα δικαστήρια για συνδικαλιστική δράση και μάλιστα με το ερώτημα της απόλυσης.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Η συμμετοχή των συνέδρων της ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ στο Συνέδριο της ΠΟΕΔΗΝ επιβεβαίωσε την θέση μας ότι οι εργαζόμενοι δεν έχουν να περιμένουν τίποτα από τους ξεπουλημένους καρεκλοκένταυρους της ηγεσίας της ΠΟΕΔΗΝ. Όπως και οι σύνεδροι που τους εκλέγουν ενδιαφέρονται μόνο για τριήμερες “ΝΤΟΛΤΣΕ ΒΙΤΑ” με έξοδα των σωματείων, και να παζαρεύουν τα δικαιώματά μας και τις κατακτήσεις μας με τους κυβερνώντες και τους διοικούντες.

Οι εργαζόμενοι στον οπτικοακουστικό κλάδο να παλέψουμε για τα δικά μας δικαιώματα!

Κυκλοφορεί τις τελευταίες ημέρες στον κλάδο των οπτικοακουστικών παραγωγών ένα κείμενο συλλογής υπογραφών με τίτλο «Ορατότης μηδέν». Πρόκειται για ένα κείμενο που απευθύνει έκκληση στον ΕΚΚΟΜΕΔ και στο υπουργείο Πολιτισμού σε σχέση με τη διαχείριση των επιδοτήσεων που αφορούν τις οπτικοακουστικές παραγωγές στην Ελλάδα.

Ο «επενδυτικός φορέας» ΕΚΚΟΜΕΔ (πρώην ΕΚΚΟΜΕ), που προέκυψε με τη συγχώνευση ΕΚΚΟΜΕ και ΕΚΚ (Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου), πέρα απ’ τη διαχείριση κονδυλίων ΕΣΠΑ, έχει αναλάβει και τη διαδικασία “cash rebate” («επιστροφή μετρητών»), που δίνει τη δυνατότητα σε ξένες παραγωγές της «βαριάς» κινηματογραφικής βιομηχανίας (ΗΠΑ, Αγγλία) να έρχονται στη χώρα για γυρίσματα με επιστροφή φόρου και δαπανών σε ποσοστό 40% και εκμεταλλευόμενες φθηνότερο εργατικό δυναμικό. Παρόμοιες διευκολύνσεις παρέχονται και σε μια σειρά άλλες χώρες, σ’ έναν ανταγωνισμό προσέλκυσης παραγωγών. Σ’ αυτή τη βάση, στην Ελλάδα παρατηρείται μια έξαρση των οπτικοακουστικών παραγωγών μετά το 2017, με αύξηση βασικά των ελληνικών σίριαλ και κυρίως των “service” ξένων παραγωγών, όπου οι ελληνικές εταιρίες αναλαμβάνουν την εκτέλεση της παραγωγής υπό τα ξένα αφεντικά. Δεν είναι τυχαίο ότι σ’ αυτές τις περιπτώσεις, οι εργαζόμενοι των συνεργείων δουλεύουν με τους χειρότερους όρους, ώστε να βγουν τα κέρδη όλων των «από πάνω». Οι ελληνικές κυβερνήσεις, απ’ το 2017, πλασάρουν μια εικόνα πως η χώρα διαφημίζεται στο εξωτερικό και βοηθιέται κατ’ επέκταση κι ο τουρισμός, άλλα και πως η ντόπια κινηματογραφική «βιομηχανία» δείχνει τις δυνατότητές της. Σήμερα, βρισκόμαστε σε μια φάση που πολλές εταιρίες έφαγαν μπόλικο κομμάτι απ’ την πίτα αλλά έχουν αρχίσει να εμφανίζονται όρια στο πρόγραμμα, με τις εγκρίσεις χρηματοδοτήσεων να «μπουκώνουν», με αποτέλεσμα μια σχετική καθίζηση τους τελευταίους αρκετούς μήνες.

Τόσο η έξαρση όσο κι η καθίζηση των παραγωγών συνδυάστηκε και πλέον εντείνει την υπονόμευση κάθε εργασιακού δικαιώματος για τους εργαζόμενους στα συνεργεία.

Αποτελέσματα 17ου συνεδρίου ΠΟΕΔΗΝ - Διεργασίες μακριά από τις ανάγκες και απέναντι από τα συμπέροντα των εργαζομένων

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 17 ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΠΟΕΔΗΝ

ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

Στις 21-23 Μαΐου πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα το 17ο συνέδριο της ΠΟΕΔΗΝ. Οι επικρατούντες συσχετισμοί στα συνδικαλιστικά όργανα, με τις δυνάμεις του κυβερνητικού και αντιπολιτευόμενου αστικού συνδικαλισμού να έχουν το πάνω χέρι και τους ρεφορμιστές της συνδιαλλαγής και της προτασεολογίας να ακολουθούν, αποτελούν δεδομένα που καθιστούσαν βέβαιο από τα πριν ότι τίποτα καλό δεν θα προέκυπτε για τους εργαζόμενους και τα δικαιώματά τους από τις διεργασίες και αυτού του συνεδρίου. Η κατάσταση που βιώνουν καθημερινά οι εργαζόμενοι και ο λαός στον χώρο της δημόσιας περίθαλψης και οι συνθήκες απαξίωσης των διαδικασιών των πρωτοβάθμιων εργασιακών σωματείων μαρτυρούν ότι και σε δευτεροβάθμιο επίπεδο θα αποτυπωνόταν η ανανέωση της κυριαρχίας των ξεπουλημένων συνδικαλιστικών ηγεσιών.

Για άλλη μια φορά, για την πλειοψηφία των συνέδρων των καθεστωτικών παρατάξεων η διαδικασία αφορούσε μόνο την εμφάνισή τους για να χειροκροτήσουν τον κεντρικό ομιλητή της παράταξής τους και να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία για εκδρομή στην Αθήνα με έξοδα των σωματείων.

Επί του πολιτικού, ο τόνος δόθηκε από τον απερχόμενο πρόεδρο του ΔΣ Γιαννάκο (ΔΗΣΥ/ΠΑΣΚΕ) τόσο στην εναρκτήρια ομιλία του όσο και στον απολογισμό. Παρέθεσε τη γνωστή μακροσκελή πλατφόρμα προτάσεων (γνωστή στους εργαζόμενους από τις εμφανίσεις στα κανάλια) με την οποία διεκδικεί τον ρόλο του συνομιλητή της κυβέρνησης, διευκρινίζοντας ότι ο ρόλος της ομοσπονδίας δεν μπορεί να είναι άλλος από το να αναδεικνύει τα προβλήματα με κοινωνική ευαισθησία! Τέτοια ευαισθησία που επί των επίκαιρων φλεγόντων ζητημάτων έσπευσε να δηλώσει ότι στη σφαγή στην Παλαιστίνη πεθαίνουν και από τις δύο πλευρές νομιμοποιώντας τη γενοκτονία που έχει εξαπολύσει το φασιστικό κράτος του Ισραήλ ή ότι οι υγειονομικοί εργαζόμενοι θα πρέπει να αξιολογηθούμε για τις λαϊκές ανάγκες! Σε ίδια γραμμή πλεύσης και η ΔΑΚΕ, διαγκωνιζόμενη την ΠΑΣΚΕ σε αντιδραστικότητα και φιλοκυβερνητισμό, διεκδικεί για τον εαυτό της τον ρόλο του πιο αξιόπιστου αναχώματος για χάρη της επιθετικής κυβερνητικής πολιτικής. Οι δυνάμεις του ΑΡΜΑ (ΣΥΡΙΖΑ) επηρεασμένες από το μικρό πια κοινοβουλευτικό τους μπόι αποτέλεσαν άλλη μία συνιστώσα στο ίδιο πλαίσιο με ΔΑΚΕ- ΔΗΣΥ.

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ - Σωματείο Τελωνειακών Υπαλλήλων: Ενόψει των εκλογών για την Ένωση και την Ομοσπονδία

ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

ΚΑΜΙΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΠ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ


Συνάδελφοι και συναδέλφισσες,

Στις 22/05/25 πραγματοποιούνται οι εκλογές για ανάδειξη εκπροσώπων στην Ένωση και στην Ομοσπονδία.

Όπως ήταν ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ η διοίκηση επιμένει στην πραγματοποίηση με υβριδικό τρόπο δηλαδή ΚΑΙ με ηλεκτρονική κάλπη. Στη συνέλευση μάλιστα αμφισβήτησε το γεγονός ότι οι συνελεύσεις είναι τα ανώτατα όργανα που αποφασίζουν και όχι τα ΔΣ και αρνήθηκε να προχωρήσει σε ψηφοφορία για την ΜΗ εφαρμογή του ν. Χατζηδάκη, με το προκλητικό επιχείρημα ότι αφού έχει αποφασίσει η Ομοσπονδία να τον εφαρμόσει, εμείς πρέπει να υπακούσουμε! Τα πρωτοβάθμια σωματεία όμως δεν είναι παραρτήματα των Ομοσπονδιών- όπως θέλουν να τα παρουσιάζουν – ούτε τσιφλίκια κανενός!

Καταγγέλλουμε μάλιστα την απαράδεκτη επίθεση που δεχτήκαμε από τον πρόεδρο της Ένωσης η οποία είχε χαρακτήρα τραμπουκισμού, αποδεικνύοντας ότι η άποψή μας ενοχλεί γιατί είναι η μόνη που αντιτίθεται στον νόμο που θέλει να μετατρέψει τα σωματεία σε γλάστρες και τον συνδικαλισμό σε κυβερνητικό φερέφωνο.Το επιχείρημα μάλιστα ότι είναι νόμος και πρέπει να εφαρμοστεί ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ Τα σωματεία υπάρχουν για να υπερασπίζονται τα συμφέρονται των εργαζόμενων ΚΟΝΤΡΑ στους αντιλαϊκούς νόμους! Και παλεύουν για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ τους.

51ο Συνέδριο ΠΟΕ-ΟΤΑ : 6 – 9 Μαΐου… στη Ρόδο

Άλλο ένα συνέδριο της ομοσπονδίας πραγματοποιήθηκε μακριά από τους χιλιάδες εργαζόμενους τόσο μεταφορικά όσο και κυριολεκτικά, με τα έξοδα για το πεντάστερο ξενοδοχείο πληρωμένα και αυτά από τους συλλόγους. Μάλιστα ο οικονομικός απολογισμός της τριετίας έδειξε το αναμενόμενο: 240.000 ευρώ έξοδα συνεδρίων και 38.000 ευρώ έξοδα κινητοποιήσεων!

Αυτή όμως η προκλητική λογική με την οποία κινήθηκαν για άλλη μία φορά οι ξεπουλημένες συνδικαλιστικές ηγεσίες στη διαχείριση των οικονομικών και των συνεδρίων είναι η λογική συνέχεια της πολιτικής που ακολουθούν διαχρονικά μέσα στους συλλόγους.

Την τριετία που μας πέρασε, ενώ η επίθεση απέναντι στους εργαζόμενους εκτοξεύτηκε, το βασικότερο χαρακτηριστικό που επικράτησε στο κλάδο ήταν η σιγή ιχθύος. Απεργίες ντουφεκιές, συνελεύσεις μόνο εκλογοαπολογιστικές και κινητοποιήσεις σωματείων σφραγίδων αφού κρατούσαν τους εργαζόμενους στο παρασκήνιο! Περίτεχνα, οι δυνάμεις των αστικών κομμάτων (με άλλο όνομα) έβαλαν πλάτη ώστε να προχωράει η επίθεση και να εκτονώνεται η οργή και η αγανάκτηση που επικρατεί στις γραμμές των εργαζομένων, με σοβαρές τις ευθύνες του ρεφορμισμού και ιδιαίτερα της δεύτερης δύναμης ΔΑΣ που αποτελεί τον κύριο εκφραστή της λογικής της ανάθεσης.

Η κατάσταση που θέλουν να αποτελεί κανονικότητα και καθεστώς τόσο στους ΟΤΑ όσο και συνολικά στο Δημόσιο δεν μπορεί να μπει κάτω από το χαλί. Ούτε και μπορούν να κρυφτούν οι υπεύθυνοι όσο και αν προσπαθεί η "Συνδικαλιστική Ανατροπή" να πείσει πως φταίει η ΝΔ λες και το ΠΑΣΟΚ ξεπλύθηκε, μαζί και όλο το σύστημα που εξυπηρετούν!

Να μην περάσουν οι εκδικητικές απολύσεις στην Attica Bank

Σε μια βαθιά αντιδημοκρατική και προκλητική ενέργεια προχώρησε η διοίκηση της ATTICA BANK με την απόλυση τριών εργαζομένων με ενεργή συνδικαλιστική παρουσία, εκ των οποίων η μία είναι και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του σωματείου! Είχε προηγηθεί κλήση τους σε εξηγήσεις σχετικά με ανακοίνωση της συνδικαλιστικής παράταξης στην οποία συμμετέχουν. Πρόκειται, ξεκάθαρα, για εκδικητικές απολύσεις με στόχο το χτύπημα της συνδικαλιστικής δράσης, την τρομοκράτηση όλων των εργαζομένων και την καταστολή μέσα στον χώρο εργασίας.

Οι συγκεκριμένες απολύσεις δεν είναι τυχαίες αλλά έγιναν με σκοπό να κάμψουν τις αντιστάσεις και να «παραδειγματίσουν» όλους εκείνους τους εργαζόμενους που θέλουν να υψώσουν ανάστημα ενάντια στην εργοδοτική εκμετάλλευση. Η διοίκηση της ATTICA επιδιώκει να στρώσει το έδαφος για το απάνθρωπο εργασιακό καθεστώς που θέλει να επιβάλει! Η εργοδοσία επιλέγει πολύ συνειδητά να απολύσει εργαζόμενους για τη συνδικαλιστική τους δράση, κάνοντας σαφές πως οι όροι θα σκληρύνουν ακόμα περισσότερο το επόμενο διάστημα, αν οι εργαζόμενοι δεν αντισταθούν.