Νίκη στον δίκαιο αγώνα των εργαζομένων της Concentrix
Την ώρα που κυβερνήσεις, αντιπολιτεύσεις, ακόμα και δυνάμεις που ανήκουν στον «προοδευτικό» χώρο, πανηγυρίζουν την πρόοδο της τεχνολογίας και το τι αυτό σημαίνει για τις συνθήκες εργασίας των εργαζομένων, στην πραγματική ζωή η δουλειά γίνεται πιο εντατική, έρχονται κύματα απολύσεων και πολλά άλλα. Οι υπάλληλοι της Concentrix βρίσκονται αντιμέτωποι με την εργοδοτική αυθαιρεσία, υποχρεώνονται διαρκώς να δουλεύουν υπερωρίες, να βγάζουν δουλειά δυσανάλογη του προσωπικού, να πιέζονται ακόμα περισσότερο κάτω από τις νέες απαιτήσεις και τους ακόμη πιο εντατικούς ρυθμούς.
Σε αυτό το πλαίσιο, το επιχειρησιακό σωματείο εργαζομένων Webhelp-Concentrix κάλεσε, στις 3 και 4 Ιουνίου, σε δύο τετράωρες στάσεις εργασίας, ώστε να ικανοποιηθούν τα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων για αυξήσεις στους μισθούς, προσλήψεις, σταθερό και έγκαιρο προγραμματισμό των βαρδιών, χορήγηση όλων των αδειών χωρίς εμπόδια και τερματισμό των αναγκαστικών υπερωριών.
Η εργοδοσία δεν άφησε αναπάντητη την προσπάθεια των εργαζομένων και αμέσως τους έσυρε στα δικαστήρια με σκοπό να βγουν «παράνομες» οι κινητοποιήσεις τους.
Οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να κάνουν πίσω στα εμπόδια που τους θέτει η εργοδοσία. Είναι οι ίδιοι πάνω στις πλάτες των οποίων βασίζεται όλη η παραγωγή. Έχουν τη δυνατότητα και πρέπει να διεκδικήσουν αγωνιστικά τα δίκαια αιτήματά τους. Με συνελεύσεις και απεργιακές αποφάσεις, να υπερασπιστούν το δικαίωμά τους σε δουλειά με ανθρώπινους και αξιοπρεπείς όρους. Να αναδείξουν το ζήτημα στον κλάδο και σε όλους τους εργαζόμενους και τον λαό, που αντιμετωπίζει τα ίδια προβλήματα από την ίδια αντεργατική πολιτική. Μόνο μέσα από τον μαζικό αγώνα και την αλληλεγγύη μπορούν να κατακτήσουμε τα δικαιώματά μας!









