Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πληροφορική. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πληροφορική. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Νίκη στον δίκαιο αγώνα των εργαζομένων της Concentrix!

Νίκη στον δίκαιο αγώνα των εργαζομένων της Concentrix

Την ώρα που κυβερνήσεις, αντιπολιτεύσεις, ακόμα και δυνάμεις που ανήκουν στον «προοδευτικό» χώρο, πανηγυρίζουν την πρόοδο της τεχνολογίας και το τι αυτό σημαίνει για τις συνθήκες εργασίας των εργαζομένων, στην πραγματική ζωή η δουλειά γίνεται πιο εντατική, έρχονται κύματα απολύσεων και πολλά άλλα. Οι υπάλληλοι της Concentrix βρίσκονται αντιμέτωποι με την εργοδοτική αυθαιρεσία, υποχρεώνονται διαρκώς να δουλεύουν υπερωρίες, να βγάζουν δουλειά δυσανάλογη του προσωπικού, να πιέζονται ακόμα περισσότερο κάτω από τις νέες απαιτήσεις και τους ακόμη πιο εντατικούς ρυθμούς.

Σε αυτό το πλαίσιο, το επιχειρησιακό σωματείο εργαζομένων Webhelp-Concentrix κάλεσε, στις 3 και 4 Ιουνίου, σε δύο τετράωρες στάσεις εργασίας, ώστε να ικανοποιηθούν τα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων για αυξήσεις στους μισθούς, προσλήψεις, σταθερό και έγκαιρο προγραμματισμό των βαρδιών, χορήγηση όλων των αδειών χωρίς εμπόδια και τερματισμό των αναγκαστικών υπερωριών.

Η εργοδοσία δεν άφησε αναπάντητη την προσπάθεια των εργαζομένων και αμέσως τους έσυρε στα δικαστήρια με σκοπό να βγουν «παράνομες» οι κινητοποιήσεις τους.

Οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να κάνουν πίσω στα εμπόδια που τους θέτει η εργοδοσία. Είναι οι ίδιοι πάνω στις πλάτες των οποίων βασίζεται όλη η παραγωγή. Έχουν τη δυνατότητα και πρέπει να διεκδικήσουν αγωνιστικά τα δίκαια αιτήματά τους. Με συνελεύσεις και απεργιακές αποφάσεις, να υπερασπιστούν το δικαίωμά τους σε δουλειά με ανθρώπινους και αξιοπρεπείς όρους. Να αναδείξουν το ζήτημα στον κλάδο και σε όλους τους εργαζόμενους και τον λαό, που αντιμετωπίζει τα ίδια προβλήματα από την ίδια αντεργατική πολιτική. Μόνο μέσα από τον μαζικό αγώνα και την αλληλεγγύη μπορούν να κατακτήσουμε τα δικαιώματά μας!

Μαζικές απολύσεις στη Nova!

Η ΝΟVA ΠΡΟΧΩΡΑ ΣΕ ΜΑΖΙΚΕΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ! ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ!

Από παλιότερη κινητοποίηση ενάντια σε εκδικητική απόλυση στη Nova

Πρόγραμμα «εθελούσιας» απόλυσης ανακοίνωσε η διοίκηση της Nova, που αφορά 44 εργαζόμενους με πάνω από 20 χρόνια στις 2 εταιρείες WIND και NOVA. Η εταιρεία αποφασίζει να δείξει τον δρόμο της εξόδου σε εργαζόμενους που πλησιάζουν τη σύνταξη, έχουν μικρά παιδιά ή ακόμα πάσχουν από κάποια σοβαρή ασθένεια. Η διοίκηση αποφάσισε να προχωρήσει σε αυτήν την ενέργεια, ενώ ήδη έχουν προηγηθεί πετσοκόμματα και απολύσεις με τη συγχώνευση των 2 εταιρειών στο παρελθόν, αναφέροντας ότι πλέον οι θέσεις τους περισσεύουν! Ξεσκεπάζοντας το πραγματικό, απάνθρωπο πρόσωπό της, και χωρίς να λαμβάνει υπόψη τη δύσκολη κατάσταση των εργαζομένων ούτε την ηλικιακή τους θέση -που δυσκολεύει την αναζήτηση άλλης δουλειάς- τους πετάει κυριολεκτικά στον δρόμο, ορισμένους μια ανάσα πριν τη σύνταξη!

Νίκησε η απεργία στην Intracom Telecom!

Την Παρασκευή 27/2, οι εργαζόμενοι της Intracom Telecom είδαν μόνο τον μισό μισθό τους στους λογαριασμούς τους. Με ανακοίνωσή της λίγο πριν το σχόλασμα, η εταιρία τους ενημέρωσε ότι κάποια διαδικαστικά προβλήματα δεν επέτρεψαν την εξόφληση, η οποία θα γινόταν την Τρίτη 3/3.

Από προηγούμενη απεργιακή κινητοποίηση

Οι εργαζόμενοι απάντησαν άμεσα με συνέλευση τη Δευτέρα 2/3 και σε μια πολύ μαζική ψηφοφορία αποφάσισαν να προχωρήσουν σε 48ωρη απεργία την Τετάρτη 4/3 και την Πέμπτη 5/3 αν η εξόφληση δεν γινόταν στις 3/3, όπως είχε ανακοινωθεί.

Καμία απόλυση εργαζομένου στη Vodafone

ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΣΤΗ VODAFONE!

Με το πρόσχημα της αναδιάρθρωσης προχωρά σε πάνω από 100 απολύσεις η διοίκηση της Vodafone, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Διευθύνοντα Σύμβούλου της. Το τελευταίο διάστημα, όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι της Vodafone, η διοίκηση έχει προβεί σε μέτρα που ενταντικοποιούν την εργασία, μεταβάλλουν τα ωράρια με αποτέλεσμα να εξαντλούν το προσωπικό, κάνουν συζητήσεις περί «οικειοθελών αποχωρήσεων» και όχι μόνο. Τέτοια μέτρα ευθυγραμμίζονται ευθέως με τα τελευταία εργασιακά νομοσχέδια που ψηφίστηκαν, αλλά και με τη γενικότερη κατεύθυνση του συστήματος, που θέλει τους εργαζόμενους αναλώσιμους, που προσπαθεί από όπου μπορεί να εξοικονομήσει πόρους για να βγάλει μεγαλύτερο κέρδος.

Να μην περάσουν οι νέες απολύσεις στη Nokia!

ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΝΕΕΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΤΗ ΝΟΚΙΑ! ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ!

Νέες εκατοντάδες απολύσεις ανακοίνωσε η ΝΟΚΙΑ ανά τον κόσμο, που για την Ελλάδα μεταφράζεται σε 14 ακόμα απολύσεις, κυρίως στα τμήματα ΜΙ και NI.

Οι συγκεκριμένες απολύσεις μόνο τυχαίες δεν είναι. Είχαν προηγηθεί τον περασμένο Νοέμβριο οι ανακοινώσεις για το κλείσιμο δύο βασικών project, που αφήνουν περίπου 200 εργαζόμενους «στον αέρα», ενώ αρκετά πρόσφατες είναι και οι απολύσεις στο NI, αφού η διοίκηση αρνήθηκε την ουσιαστική απορρόφηση των απολυμένων. Σήμερα προχωρά ακόμη ένα βήμα παραπέρα, πιστή στο συνολικό της οικονομικό πλάνο για 14.000 απολύσεις παγκοσμίως.

Η NOKIA, «βλέποντας» τη ραγδαία αύξηση των επενδύσεων στην πολεμική βιομηχανία και την τεχνητή νοημοσύνη, επιλέγει να «ξεφορτωθεί» προϊόντα που πλέον δεν θεωρεί κερδοφόρα. Όχι μόνο για ν’ αυξήσει γενικά και αόριστα την κερδοφορία της, αλλά για να τη θωρακίσει μέσα στο νέο περιβάλλον όξυνσης των ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών και στρατιωτικοποίησης της οικονομίας.

Απεργιακή συγκέντρωση των εργαζομένων στη Nokia στα κεντρικά κτίρια της εταιρείας

Οι εργαζόμενοι στη Nokia απεργούν σήμερα 10 Δεκέμβρη, έπειτα από την πιο μαζική συνέλευση του επιχειρησιακού σωματείου, με αφορμή την ανακοίνωση από τον CEO της εταιρείας για κλείσιμο και ξεπούλημα δύο project τα οποία απασχολούν 200 εργαζόμενους. Με την απόφαση αυτή, το σύνολο αυτών των εργαζομένων μένει στον αέρα, με την εργοδοσία να αρνείται να εγγυηθεί την απορρόφησή τους χωρίς βλαπτικούς όρους.

Η συμμετοχή στην απεργία εργαζομένων από όλα τα τμήματα της Nokia δείχνει ότι κατανοούν πως ο αγώνας για να μην απολυθεί κανένας και να διασφαλιστούν όλες οι θέσεις εργασίας, αφορά το σύνολο των εργαζομένων της εταιρείας αλλά και του κλάδου συνολικά. Αν και δεν έχουν οριστεί και ανακοινωθεί τα επόμενα βήματα αυτού του αγώνα, η απεργιακή συγκέντρωση και περιφρούρηση στα γραφεία της Nokia ξεκαθαρίζει ότι οι αγωνιστικές διαθέσεις τους δεν μπορούν να εκφραστούν σε μία μόνο ημέρα απεργίας αλλά πρέπει και μπορούν να δείξουν τον δρόμο για τη συνέχεια και το άνοιγμα αυτού του αγώνα.

Να μην περάσει καμία απόλυση στη NOKIA!

ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ ΣΤΗ NOKIA!

ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΗ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ!

Την Τρίτη 25/11 πραγματοποιήθηκε μια απ’ τις πιο μαζικές συνελεύσεις του επιχειρησιακού σωματείου της NOKIA, συνοδευόμενη από στάση εργασίας, έπειτα απ’ τις ξεδιάντροπες δηλώσεις του CEO της εταιρείας για κλείσιμο και ξεπούλημα δύο βασικών project που απασχολούν σήμερα 200 εργαζομένους.

Σύμφωνα με τα σχέδια της διοίκησης, το μέλλον του 20% των εργαζομένων της NOKIA Hellas είναι αβέβαιο.

Η NOKIA, παράλληλα με το πλάνο που έχει ανοίξει απ’ το 2023 για 14.000 απολύσεις παγκοσμίως και «βλέποντας» τη ραγδαία αύξηση των επενδύσεων στην πολεμική βιομηχανία και την τεχνητή νοημοσύνη, επιλέγει να «ξεφορτωθεί» τομείς που πλέον δεν θεωρεί κερδοφόρους. Χωρίς κανένα «φίλτρο» ή προκάλυμμα ανθρωπιάς, αφήνει 200 εργαζομένους στον αέρα, όχι μόνο για ν’ αυξήσει γενικά και αόριστα την κερδοφορία της, αλλά για να κερδοφορήσει προετοιμάζοντας «τα όπλα της φρίκης» του επικείμενου πολέμου, στον οποίο οι ιμπεριαλιστές σέρνουν τους λαούς του κόσμου.

Γενική Συνέλευση ΣΕΤΗΠ - Να παλέψουμε για τα δικαιώματά μας, χωρίς αυταπάτες για τις «δυνατότητες» και τις διαθέσεις του συστήματος

Στις 17 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε η, αρκετά μαζική, Γενική Συνέλευση του Συνδικάτου Εργαζομένων στην Πληροφορική και τις Τηλεπικοινωνίες (ΣΕΤΗΠ). Η συγκεκριμένη ΓΣ έρχεται μόλις (!) επτά μήνες μετά την προηγούμενη γενική συνέλευση, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 16 Φλεβάρη, μια εικόνα ενδεικτική για το πώς αντιμετωπίζουν το σωματείο και το ανώτερό του όργανο οι δυνάμεις που ελέγχουν το ΔΣ.

Η συγκεκριμένη συνέλευση είχε ως κεντρικό θέμα την επερχόμενη απεργία της 1ης Οκτώβρη με αφορμή το νέο αντεργατικό νομοσχέδιο που φέρνει προς ψήφιση η κυβέρνηση και συμπεριλαμβάνει διατάξεις για 13ωρη εργασία σε έναν εργοδότη, «συμβάσεις» μηδενικών ωρών, προσλήψεις και απολύσεις fast track, διευθέτηση ωραρίου σε εβδομαδιαία βάση, υπερωρίες στην εκ περιτροπής εργασία κ.ά. Την ίδια στιγμή, στη ΓΣ τέθηκαν και συγκεκριμένα ζητήματα του κλάδου, όπως οι εξελίξεις στην Teleperformance μετά τις μαζικές απολύσεις συνδικαλιστών και μελών του ΔΣ του επιχειρησιακού σωματείου ΣΕΤΕΠ. Αξίζει να αναφερθεί ότι στη διάρκεια της συνέλευσης εκφράστηκε σε αρκετές τοποθετήσεις η αλληλεγγύη των εργαζομένων του κλάδου στον ηρωικό Παλαιστινιακό λαό και η εναντίωση στη γενοκτονική πολιτική του σιωνιστικού-φασιστικού κράτους του Ισραήλ.

Καθυστέρηση στην καταβολή της μισθοδοσίας στην Intracom-Telecom - 24ωρη απεργία των εργαζόμενων

Ένα τέταρτο πριν το σχόλασμα, την παραμονή της ημέρας καταβολής της μισθοδοσίας του Ιουλίου, οι εργαζόμενοι της Intracom-Telecom πήραν ένα μέιλ με το οποίο το Τμήμα Προσωπικού τους ενημέρωνε ότι η πληρωμή των μισθών τους θα καθυστερήσει το αργότερο ως τις 10 Αυγούστου.

Τα προβλήματα ξεκίνησαν τον περασμένο Οκτώβριο, όταν ο Διευθύνων Σύμβουλος, σε μήνυμά του προς τους εργαζόμενους, επιβεβαίωσε τις φήμες που ήθελαν την εταιρία να αντιμετωπίζει προβλήματα ρευστότητας. Με την καινούρια χρονιά άρχισαν οι περικοπές σε οδοιπορικά και κουπόνια σίτισης και αγορών. Ωστόσο η εταιρία διαβεβαίωνε ότι οι μισθοί δεν κινδύνευαν. Παράλληλα, πλήθαιναν οι διαρροές για καθυστερήσεις πληρωμών σε προμηθευτές και συνεργάτες.

Μετά το Πάσχα, η διοίκηση καθυστερούσε συστηματικά την προγραμματισμένη της συνάντηση με το ΔΣ του σωματείου, στην οποία θα συζητούνταν οι διεκδικήσεις των εργαζομένων για το 2025, οι οποίες, πέρα από αυξήσεις, περιλάμβαναν και τη σύναψη Επιχειρησιακής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.

Η πρώτη απάντηση των εργαζόμενων στη συνεχιζόμενη κοροϊδία της εργοδοσίας ήταν η 24ωρη απεργία στις 4 Ιούνη, που αποφασίστηκε μετά από μαζική Γενική Συνέλευση και είχε μεγάλη συμμετοχή.

Η εργοδοσία υποσχέθηκε ότι τα προβλήματα θα λύνονταν σε λίγες εβδομάδες, αντί γι' αυτό, όμως, προχώρησε σε αυτό που υποτίθεται ότι δεν θα έκανε ποτέ: την καθυστέρηση καταβολής της μισθοδοσίας!

Σε απεργία προχωρούν οι εργαζόμενοι στην εταιρεία ψηφιοποίησης AnyBill

ΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ANYBILL

ΝΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΠΙΣΩ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ

Σε απολύσεις προχώρησε η AnyBill, εταιρεία ψηφιοποίησης που αναλαμβάνει έργα του ΕΦΚΑ.

Οι απολύσεις ήρθαν εκδικητικά έπειτα από στάση εργασίας που προκήρυξαν οι εργαζόμενοι της AnyBill στις 25 Ιουνίου, στην οποία υπήρξε καθολική συμμετοχή, εξαιτίας της μεγάλης καθυστέρησης των πληρωμών από την εταιρεία και καταγγέλοντας τις απαράδεκτες συνθήκες εργασίας που επιβάλλονται στους εργαζόμενους από την εργοδοσία.


Συγκεκριμένα, δουλεύουν σε γραφεία χωρίς κλιματισμό εν μέσω καύσωνα, δίπλα σε εκτεθειμένα καλώδια ηλεκτρικού ρεύματος, ανάμεσα σε κούτες -καθώς δεν υπάρχει αποθηκευτικός χώρος-, κάτω από ετοιμόρροπα ράφια και χωρίς πόσιμο νερό. Προηγήθηκε τον Οκτώβριο του 2024 η εργοδοτική δολοφονία εργαζομένου στην εταιρεία ψηφιοποίησης Iron Mountain, ενώ οι καταγγελίες εργαζομένων του κλάδου είναι συχνές αποδεικνύοντας τις συνθήκες εργασιακής γαλέρας που επικρατούν στις εταιρείες που αναλαμβάνουν την επιτέλεση του πολυδιαφημισμένου (και πολυεπιδοτούμενου) “Ελλάδα 2.0”.

Σε απεργιακή κινητοποίηση οι εργαζόμενοι στην Intracom Telecom

Σε εξέλιξη βρίσκεται η απεργιακή συγκέντρωση που πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι στην Intracom-Telecom από το πρωί της Τετάρτης 4/6. Αν και με το μέτρο της τηλεργασίας, ο ακριβής αριθμός των απεργών δεν είναι εύκολο να υπολογιστεί, πολλοί ήταν οι εργαζόμενοι που δεν μπήκαν για δουλειά και συμμετείχαν στην απεργιακή συγκέντρωση. Μετά τη μαζική συνέλευση του επιχειρησιακού σωματείου μια βδομάδα πριν, και η σημερινή κινητοποίηση δείχνει τις διαθέσεις των εργαζομένων να συνεχίσουν τον αγώνα τους για καταβολή των χρωστούμενων (οδοιπορικά και παροχές σε είδος) από την εργοδοσία, καθώς και για πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς και συλλογική σύμβαση εργασίας!

Η Ταξική Πορεία βρίσκεται στο πλευρό των απεργών, και με τη σχετική της ανακοίνωση:

ΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ INTRACOM TELECOM!

Η απόφαση που πήραν οι εργαζόμενοι στην Intracom Telecom να προχωρήσουν σε απεργιακές κινητοποιήσεις δεν είναι μόνο δίκαιη, αλλά είναι και η μόνη απάντηση στη στάση που κρατάει η εργοδοσία εδώ και μήνες.

ΑΘΗΝΑ: Ανοιχτό σχήμα των εργαζομένων σε τηλεπικοινωνίες & πληροφορική της Ταξικής Πορείας την Πέμπτη, 13/3, στις 19:00, στο βιβλιοπωλείο "Εκτός των Τειχών" (Γραβιάς 10-12)

Την Πέμπτη, 13/3, στις 19:00 θα συνεδριάσει το σχήμα των εργαζομένων στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής της Ταξικής Πορείας, στο βιβλιοπωλείο "Εκτός των Τειχών", Γραβιάς 10-12 στα Εξάρχεια.

Συζητάμε για τη συνέχιση και την ενίσχυση του μεγάλου αγώνα που δίνουν οι εργαζόμενοι, ο λαός και η νεολαία.

  • Ο αγώνας πρέπει να συνεχιστεί
  • Κάτω η πολιτική που δολοφονεί
  • Άμεσα νέα απεργία

Να μην περάσουν οι εκδικητικές απολύσεις στη Vodafone!

Η διοίκηση της Vodafone συνεχίζει την επίθεσή της στους εργαζόμενους, προχωρώντας σε δύο νέες εκδικητικές απολύσεις. Οι εργαζόμενοι στη Vodafone Ειρήνη Μίχου και Χρήστος Πράντζιος, οι οποίοι είχαν ήδη δικαιωθεί από τον Άρειο Πάγο μετά από πολύχρονη δικαστική μάχη με τη διοίκηση της εταιρίας, απολύθηκαν ξανά, σε μια κίνηση προκλητικής αυθαιρεσίας από την εργοδοσία.

Η Vodafone, αγνοώντας τις αποφάσεις του Αρείου Πάγου καθώς και του εφετείου, στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα σε όλους τους εργαζόμενους. «Όποιο κεφάλι σηκώνεται θα κόβεται». Δεν είναι φυσικά οι μοναδικές περιπτώσεις. Εδώ και χρόνια απολύει εργαζομένους με συμβάσεις σταθερής εργασίας, και τους αντικαθιστά με αντίστοιχους μέσω εργολαβιών. Είναι μέρος μιας συνολικότερης επίθεσης που εξελίσσεται εδώ και χρόνια, με στόχο την πλήρη διάλυση των εργασιακών σχέσεων, την εντατικοποίηση, την επιβολή σιγής νεκροταφείου από την πλευρά των εργαζομένων και την καταστολή κάθε αγωνιστικής και συνδικαλιστικής δράσης.

Από τις μαζικές ελαστικές συμβάσεις εργασίας, την υπερεργασία και τις απλήρωτες υπερωρίες, μέχρι τις εκδικητικές απολύσεις όσων τολμούν να σηκώσουν κεφάλι, η Vodafone ακολουθεί πιστά τη στρατηγική όλων των μεγάλων αφεντικών: θέλει εργαζόμενους φοβισμένους, υποταγμένους, έτοιμους να αποδεχτούν κάθε αντεργατικό μέτρο χωρίς αντίδραση.

Πατώντας πάνω στο αντεργατικά-αντισυνδικαλιστικά νομοθετήματα των Χατζηδάκη-Γεωργιάδη, η εργοδοσία δεν διστάζει να χτυπήσει τους εργαζόμενους που αγωνίζονται, αυτούς που δεν αποδέχονται αυτή τη ζοφερή πραγματικότητα, που αντιστέκονται και διεκδικούν καλύτερους όρους δουλειάς, όρους ζωής με δικαιώματα!

ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΕΤΗΠ – Κόντρα στις αδιέξοδες λογικές των κυρίαρχων δυνάμεων, να διεκδικήσουμε μαζικά και συλλογικά τα δικαιώματά μας

Ολοκληρώθηκαν οι εκλογές στο ΣΕΤΗΠ στις 21 Νοέμβρη. Η διαδικασία των εκλογών ενός σωματείου, καθώς αποτελεί μια συλλογική διαδικασία του κινήματος, αποτυπώνει τη φάση και κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι εργαζόμενοι του κλάδου στον οποίο αναφέρεται το σωματείο, στο πλαίσιο της γενικότερης κατάστασης του εργατικού κινήματος σήμερα. Μια κατάσταση που βρίσκει τις δυνάμεις του κεφαλαίου και του ιμπεριαλισμού να επιτίθενται με πολύ σκληρούς όρους στους λαούς και τους εργαζόμενους, με το εργατικό κίνημα σε μια φάση αποσυγκρότησης αλλά και κάποια δείγματα ανάτασης και αγώνα. Έτσι και στις εκλογές του ΣΕΤΗΠ, δεν μπορούσε να μην αποτυπωθεί αυτός ο συσχετισμός, ακόμα και στη διαδικασία αυτή καθαυτή.

Πατώντας λοιπόν πάνω σε αυτή την πραγματικότητα, μια σειρά δυνάμεων, με κυρίαρχα την Ταξική Ενότητα (ΚΚΕ-ΠΑΜΕ), νιώθοντας ότι λίγο πολύ δεν έχουν να δώσουν λογαριασμό σε κανέναν, δρουν και κινούνται σαν το σωματείο να αποτελεί ιδιοκτησία τους. Άλλη μια φορά, με πρόσχημα τη μεγαλύτερη συμμετοχή εργαζομένων στις εκλογές, είδαμε κάλπες να περιφέρονται σε όλη την Αττική, οι εκλογές να διαρκούν περίπου 20 ημέρες, μητρώα μελών που δεν κλείνουν ποτέ αλλά παραμένουν ανοιχτά για εγγραφές ακόμα και κατά τη διάρκεια των εκλογών και άλλα.

Το τελευταίο καρφί ήρθε με την (κρυφή από τα μέλη του σωματείου) απόφαση της διοίκησης να γίνουν οι εκλογές ΚΑΙ με ηλεκτρονικές κάλπες, εφαρμόζοντας έτσι τον νόμο Χατζηδάκη και δίνοντας τη δυνατότητα στο κράτος και τους μηχανισμούς του να βάλουν βαθιά τα χέρια τους μέσα στο σωματείο και τις διαδικασίες του. Η ύπαρξη του νόμου Χατζηδάκη είναι δεδομένο πως θα χαρακτηρίζει τις διαδικασίες των σωματείων στο εξής, ο τρόπος όμως με τον οποίο στέκεται κάθε δύναμη, ειδικά δυνάμεις που αναφέρονται στην αριστερά και κυριαρχούν σε σωματεία, έχει σημασία και δείχνει διαθέσεις και κατευθύνσεις. Όπως πριν την ψήφιση του νόμου είχε σημασία ο αποφασιστικός αγώνας για να μην περάσει (ή, αντίθετα, η ακύρωση - «αναβολή» αποφασισμένης απεργιακής κινητοποίησης), όπως μετά την ψήφιση του νόμου είχε σημασία ο αγώνας για την κατάργησή του (ή, αντίθετα, η άρνησή του μέσω της κατεύθυνσης του «να μείνει στα χαρτιά»), έτσι και στη φάση που πρωτο-εφαρμόζεται στις διαδικασίες ενός σωματείου, έχει σημασία ο αγώνας για να μην υποταχτούν τα όργανα των εργαζομένων στις απαιτήσεις του νόμου (ή, αντίθετα, να «δηλώνεται» δήθεν αντίθεση ενώ γίνονται αποδεχτές «σιωπηρά»). Στη συγκεκριμένη περίπτωση, λοιπόν, η διοίκηση του σωματείου ήρθε να εφαρμόσει τον νόμο Χατζηδάκη κατά γράμμα (ανεξάρτητα αν επιχείρησε να «εξαπατήσει το σύστημα» με φαεινές και τρικ), την ώρα που πλήθος σωματείων εξακολουθούν να κάνουν εκλογές με αποκλειστικά φυσική παρουσία.

Μπροστά σε αυτά τα δεδομένα, η ΤΑΞΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ αποφάσισε να απέχει από τη διαδικασία νομιμοποίησης του νόμου Χατζηδάκη, προβάλλοντας έτσι την ανάγκη, ταυτόχρονα με τη μάχη ενίσχυσης της συλλογικής πάλης των εργαζομένων μέσω του σωματείου, της πάλης για την κατάργηση του νόμου και όλων των αντεργατικών πτυχών του. Η ΤΑΞΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ, παρά την απόφασή της για αποχή από τις εκλογές, δεν «έμεινε σπίτι της».

Συγκέντρωση και διαδήλωση στον Πειραιά για την απεργία στην Teleperformance


Με συγκέντρωση έξω από την Teleperformance στον Πειραιά στις 23/12 δόθηκε η πρώτη απάντηση στις εκδικητικές απολύσεις της εταιρίας σε εργαζόμενους μέλη του επιχειρησιακού σωματείου ΣΕΤΕΠ και του κλαδικού ΣΕΤΗΠ. Στη συγκέντρωση, παρά τη βροχή, βρέθηκαν αρκετές δεκάδες εργαζόμενοι και αλληλέγγυοι. Η Ταξική Πορεία παρέμβηκε με πανό και την ανακοίνωση για τις απολύσεις, η οποία ήταν γραμμένη και στα Αγγλικά. Μετα τη συγκέντρωση ακολούθησε διαδήλωση, που πέρασε από το λιμάνι του Πειραιά και κατέληξε στο Δημοτικό Θέατρο.


Teleperformance: Απεργία 23 Δεκέμβρη - Να παρθούν πίσω όλες οι απολύσεις!

ΝΙΚΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΩΝ ΣΤΗΝ TELEPERFORMANCE!

ΝΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΠΙΣΩ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ!

Όλοι στην απεργία στην Telepeformance στις 23 Δεκέμβρη

Μετά τις μαζικές απεργίες των εργαζομένων στην Teleperformance τους τελευταίους 9 μήνες, με αιτήματα την υπογραφή επιχειρησιακής ΣΣΕ, τις αυξήσεις στους μισθούς, τις συμβάσεις αορίστου χρόνου για όλους, την ακύρωση της βίζας «ειδικού σκοπού» κ.ά., η εργοδοσία της εταιρίας απολύει εκδικητικά δεκάδες απεργούς (σε Αττική, Θεσσαλονίκη και Χανιά) με τη μη ανανέωση των συμβάσεών τους. Πολλοί απ’ τους απολυμένους είναι συνδικαλιστές και μέλη ΔΣ του επιχειρησιακού σωματείου ΣΕΤΕΠ. Ταυτόχρονα, κλιμακώνει την επίθεσή της στη συνδικαλιστική δράση με το νέο εξώδικο που απέστειλε ενάντια στο ΣΕΤΕΠ

Η Teleperformance, ένας απ’ τους μεγαλύτερους εργοδότες στη χώρα, είναι πασίγνωστη για τις απαράδεκτες συνθήκες εργασίας που επιβάλλει στους εργαζόμενούς της. Μισθοί πείνας, μηνιαίες ή ολιγόμηνες συμβάσεις εργασίας, ελαστικά ωράρια, τρομοκρατία και μαζικές απολύσεις αποτελούν το «best place to work» που περηφανεύεται ότι είναι η εργοδοσία της εταιρίας. Συγκεκριμένα για τους εκτός ΕΕ μετανάστες εργαζόμενους της Teleperformance, ισχύει το καθεστώς της βίζας «ειδικού σκοπού» που προβλέπει ότι στην περίπτωση της απόλυσης ενός εργαζομένου, αν δεν καταφέρει να προσληφθεί από μια άλλη εταιρία του κλάδου των τηλεπικοινωνιών, θα απελαθεί. Μ’ αυτόν τον τρόπο κρατάει τους εργαζόμενους σ’ ένα καθεστώς ομηρίας ούτως ώστε να μένουν με σκυμμένο το κεφάλι κάτω απ’ τον φόβο της απόλυσης, και κατ’ επέκταση της απέλασης.

Ο μεγάλος αγώνας των εργαζόμενων της Teleperformance, που ξέσπασε πέρσι τον Φλεβάρη με πρωτοβουλία δεκάδων Τυνήσιων εργαζομένων, είναι ένας αγώνας που αφορά όλους τους εργαζόμενους της εταιρίας ανεξάρτητα απ’ το τμήμα ή τη γλώσσα που εξυπηρετούν, αλλά και όλους τους εργαζόμενους του κλάδου και της χώρας. Είναι ζήτημα το κατά πόσο έχει επιτευχθεί το άνοιγμα αυτού του αγώνα σε άλλες εταιρίες τηλεπικοινωνιών και πληροφορικής και συνολικά στον εργαζόμενο λαό, που, όπως κι οι εργαζόμενοι της Teleperformance, στενάζει κάτω απ’ το βάρος της ακρίβειας, υπόκειται την εργοδοτική αυθαιρεσία και τρομοκρατία και δουλεύει σε συνθήκες εργασιακού μεσαίωνα, με το σύστημα και την εργοδοσία να διαλύουν το 5θήμερο-8ωρο και να επιτίθενται στα σωματεία, την απεργία και τη συνδικαλιστική δράση (νόμοι Χατζηδάκη και Γεωργιάδη).

Συγκέντρωση αλληλεγγύης στον απολυμένο από τη Nova Α. Λιώση

Πραγματοποιήθηκε σήμερα 11 Δεκεμβρίου η συγκέντρωση αλληλεγγύης στον απολυμένο εργαζόμενο Α. Λιώση στην εταιρεία τηλεπικοινωνιών Nova, στο κεντρικό κτίριο της εταιρείας.

Ο Α. Λιώσης απολύθηκε το περασμένο καλοκαίρι από την Nova, όπου εργαζόταν για πάνω από 20 χρόνια, με την προσχηματική δικαιολογία της “χαμηλής απόδοσης”. Στην πραγματικότητα πρόκειται για μια εκδικητική απόλυση, καθώς ο συνάδελφος έχει εδώ και χρόνια ενεργή συνδικαλιστική δράση, και ως εκλεγμένο μέλος του ΔΣ του επιχειρησιακού σωματείου της Nova. Κόντρα στην εντατικοποίηση και τη διάλυση των εργασιακών σχέσεων εδώ και χρόνια παλεύει με τους συναδέλφους του ενάντια στην εργοδοτική αυθαιρεσία.

Στη συγκέντρωση αλληλεγγύης συμμετείχαν με πανό η Επιτροπή Αλληλεγγύης στον απολυμένο Α.Λιώση και η Ταξική Πορεία. Παρουσία είχαν και εκπρόσωποι σωματείων του κλάδου των τηλεπικοινωνιών.

ΣΕΤΗΠ: Με τραμπουκισμούς και ψέματα εφαρμόζει η διοίκηση τον νόμο Χατζηδάκη

Καταγγέλλουμε την τραμπούκικη επίθεση που δέχτηκαν μέλη της Ταξικής Πορείας, από μέλη της Ταξικής Ενότητας (ΠΑΜΕ), το πρωί της Κυριακής 3/11, στο κτίριο που διεξάγονταν οι εκλογές του ΣΕΤΗΠ (Συνδικάτο Εργατοϋπαλλήλων στις Τηλεπικοινωνίες και την Πληροφορική), Γλάδστωνος 3, στο κέντρο της Αθήνας.

Ενώ τα μέλη της Ταξικής Πορείας διακινούσαν την προκήρυξή τους στο χώρο, μέλη της Ταξικής Ενότητας (ΠΑΜΕ) μαζί και ο πρόεδρος του απερχόμενου ΔΣ, τους επιτέθηκαν, σπρώχνοντας σε “κορδόνια” και με κίνδυνο να προκαλέσουν τραυματισμούς. Με βρισιές, άναρθρες κραυγές, τραμπούκικου στυλ σπρωξίματα που ταιριάζουν σε μπράβους της νύχτας, έσκισαν το υλικό/προκηρύξεις τις Ταξικής Πορείας και προσπάθησαν να απομακρύνουν τα μέλη της από το χώρο κάνοντας αλυσίδα ανθρώπων.

Ο στόχος ήταν προφανής. Να μην φτάσει στα μέλη του σωματείου η άποψη της Ταξικής Πορείας για αποχή από τις εκλογές, εξαιτίας της επιλογής της απερχόμενης διοίκησης να σύρει το σωματείο σε εφαρμογή του νόμου Χατζηδάκη βάζοντας και ηλεκτρονική κάλπη.

Είναι πάντως ενδεικτικό πως όλο το προηγούμενο διάστημα, η Ταξική Ενότητα, που ελέγχει και τη διοίκηση του σωματείου, δεν είπε κουβέντα για ύπαρξη ηλεκτρονικής κάλπης, ούτε καν όταν επίσημα ρωτήθηκε στην εκλογοαπολογιστική συνέλευση του σωματείου. Την ίδια στιγμή, μάλιστα, που δηλώνει μέγας πολέμιος του νόμου Χατζηδάκη, και ενώ στο παρελθόν κατήγγειλε τις ΠΑΣΚΕ και ΔΑΚΕ για εφαρμογή του νόμου όταν έβαζαν ηλεκτρονικές ψηφοφορίες πχ. στον σύλλογο εργαζομένων της "Cosmote". Τελικά το... ανακοίνωσε, την ώρα που κατατίθονταν τα ψηφοδέλτια, σε όσους συναδέλφους ρωτήσανε. Πάει να βγει και λάδι, μάλιστα, λέγοντας ότι ύπαρξη ηλεκτρονικής κάλπης δεν είναι εφαρμογή του νόμου, άμα δε μπορούν συνάδελφοι να την χρησιμοποιήσουν. Την ίδια ώρα που μετατρέπει το σωματείο σε εφαρμοστή του νόμου Χατζηδάκη, το πρόβλημα της φαίνεται να είναι οι απόψεις που πάνε κόντρα στην εφαρμογή του από τα σωματεία. 

ΣΕΤΗΠ: Να διεκδικήσουμε πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς μας! Να δυναμώσουμε τα σωματεία μας!

ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΜΑΣ!

ΝΑ ΔΥΝΑΜΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΜΑΣ!

Βιώνουμε μια περίοδο εντεινόμενης επίθεσης του κεφαλαίου απέναντι στον εργαζόμενο λαό. Η ακρίβεια φτάνει σε επίπεδα ρεκόρ, ενώ οι μισθοί μας παραμένουν καθηλωμένοι. Κάθε χρόνο και χειρότερα μας… υπόσχεται ότι θα είναι η κυβέρνηση και το έργο της μας το επιβεβαιώνει περίτρανα! Σε μικρό χρονικό διάστημα είδαμε το 8ωρο να καταργείται, να νομιμοποιείται η υπερεργασία, και να χτυπιέται λυσσαλέα το δικαίωμα στον ελεύθερο συνδικαλισμό, με τη σωρεία συνδικαλιστικών διώξεων στον εκπαιδευτικό κλάδο. Η κυβέρνηση επιτίθεται προς όλα τα μέτωπα, με σκοπό να υποτάξει τον λαό, και να μη μπορεί να σηκώσει κεφάλι.

Παράλληλα με όλα τα παραπάνω, ο πόλεμος στην Ουκρανία συνεχίζεται αμείωτος ανεβάζοντας την επικινδυνότητα σε πρωτόγνωρα επίπεδα για την ανθρωπότητα. Το κράτος-δολοφόνος του Ισραήλ με τις πλάτες ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-ΕΕ συνεχίζει τη γενοκτονία του παλαιστινιακού λαού και βομβαρδίζει τον Λίβανο, διαμορφώνοντας όρους για επέκταση της σύρραξης σε ολόκληρη τη Μέση Ανατολή. Την ίδια στιγμή η ντόπια άρχουσα τάξη έχει μετατρέψει ολόκληρη την Ελλάδα σε πλατφόρμα εξόρμησης των Αμερικανονατοϊκών! Θέλουν ο λαός και η νεολαία να γίνουν κρέας για τα κανόνια των ιμπεριαλιστών και των υποτακτικών τους.

Μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο, οι εργαζόμενοι του δικού μας κλάδου βιώνουμε μια εξαντλητική καθημερινότητα με τις ατελείωτες απλήρωτες υπερωρίες και τους εντατικούς ρυθμούς δουλειάς, όπου το διάλειμμα γίνεται «προνόμιο» για λίγους. Εργαζόμαστε κάτω απ’ τον φόβο της απόλυσης με τις συνεχείς αξιολογήσεις για την αποδοτικότητά μας. Μας βάζουν άπιαστους στόχους για να απολύσουν όσους πιο πολλούς μπορούν και να εξαντλήσουν αυτούς που απομένουν. Δουλεύουμε μέσα στην επισφάλεια με 2μηνες-3μηνες συμβάσεις, και πολλές φορές μέσω εργολάβου για να δυσκολέψουν ακόμα περισσότερο τις εργασιακές μας σχέσεις. Παίρνουμε χαμηλούς μισθούς, που μας εξωθούν στην 6ήμερη εργασία σε 2 ή και περισσότερους εργοδότες για να τα βγάλουμε πέρα. Και πλέον όταν ζητάμε αύξηση, τα αφεντικά μας λένε και τεμπέληδες! Θέλουν να ρίξουν στις πλάτες μας την ευθύνη της φτώχειας μας και να μην μπορούμε να σηκώσουμε κεφάλι απ’ την εξάντληση! Ενώ την ίδια στιγμή η εργοδοσία θα θησαυρίζει σε βάρος μας.

ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΕΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΜΑΣ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ!

Οι συνάδελφοί μας στα τηλεφωνικά κέντρα δείχνουν τον δρόμο! Έδωσαν και συνεχίζουν να δίνουν με νέες απεργίες έναν πολύμηνο και δύσκολο αγώνα κόντρα στην τρομοκρατία που έχει εξαπολύσει η εργοδοσία. Με βασικά αιτήματα τις αυξήσεις, μόνιμη και σταθερή δουλειά, κατάργηση της Visa ειδικού σκοπού, προχώρησαν σε ίδρυση επιχειρησιακών σωματείων στις μεγάλες εταιρίες. Το πρώτο βήμα έγινε, αλλά θα πρέπει να πάμε ένα βήμα παραπάνω! Με την κινητοποίηση όλου του κλάδου ενάντια στη σκλαβιά που μας ετοιμάζουν!

ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΟΔΟΣΙΑΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΜΕ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ!

ΣΕΤΗΠ: ΑΠΟΧΗ από τις εκλογές του κρατικού συνδικαλισμού και των ηλεκτρονικών ψηφοφοριών | Σωματεία όπλα των εργαζομένων – όχι όργανα υποταγής στον νόμο Χατζηδάκη

ΑΠΟΧΗ από τις εκλογές του κρατικού συνδικαλισμού και των ηλεκτρονικών ψηφοφοριών

Σωματεία όπλα των εργαζομένων – όχι όργανα υποταγής στον νόμο Χατζηδάκη
 
Το αντεργατικό έκτρωμα Χατζηδάκη προβλέπει ότι τα σωματεία υποχρεούνται να εγγραφούν στο ΓΕΜΗΣΟΕ (Γενικό Μητρώο Συνδικαλιστικών Οργανώσεων Εργαζομένων) και να καταχωρούν σ’ αυτό τα ονόματα των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου και τους οικονομικούς πόρους του σωματείου απ’ το κράτος. Προϋποθέτει επίσης φακέλωμα των μελών του σωματείου με τη διατήρηση ψηφιακών βιβλίων με τα στοιχεία του συνόλου των μελών ενός σωματείου, τα πρακτικά των Γενικών Συνελεύσεων και της διαχείρισης του ταμείου. Αυτόν τον νόμο επέλεξαν οι δυνάμεις της Ταξικής Ενότητας (ΠΑΜΕ) να εφαρμόσουν και ν’ ανοίξουν τον δρόμο συνολικότερης εφαρμογής του (όπως έχουν κάνει και σε άλλα σωματεία που ελέγχονται από δυνάμεις του ΠΑΜΕ). Από κοντά κι οι υπόλοιπες δυνάμεις (Radical IT, Tech Workers κ.ά.) που επέλεξαν να συρθούν σ’ αυτή τη φιέστα νομιμοποίησης της παρέμβασης του κράτους στα σωματεία με τη συμμέτοχή τους στις εκλογές που πρώτη φορά εφαρμόζουν τον αντεργατικό νόμο.

Σωματεία αγωνιστικά ανεξάρτητα από εργοδοσία και κράτος! Πρόσφατα στην εκλογοαπολογιστική συνέλευση του ΣΕΤΗΠ, η διοίκηση του συνδικάτου ανακοίνωσε την έναρξη των αρχαιρεσιών με φυσική παρουσία. Κατά την κατάθεση των ψηφοδελτίων λίγες μέρες μετά, ενημερωθήκαμε ότι οι εκλογές θα περιλαμβάνουν και ηλεκτρονική κάλπη! Οι δυνάμεις της Ταξικής Ενότητας (που έχουν και την πλειοψηφία στο ΔΣ) έρχονται σιωπηρά και αποδέχονται πτυχές του νόμου Χατζηδάκη όταν τόσο καιρό έλεγαν ότι «ο νόμος θα μείνει στα χαρτιά» και «δεν θα εφαρμοστεί». Δεν μας προξενεί καθόλου εντύπωση. Έτσι κι αλλιώς, απ’ την ψήφιση του νόμου Χατζηδάκη, όταν οι δυνάμεις μας έβαζαν στο εργατικό κίνημα τη γραμμή της ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ του νόμου, οι υπόλοιπές δυνάμεις προέβαλλαν τη μη εφαρμογή του. Οι ίδιοι που τότε λοιδορούσαν τη γραμμή της ανατροπής του νόμου σήμερα έρχονται να τον εφαρμόσουν.