Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα αποτελέσματα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα αποτελέσματα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Αποτελέσματα εκλογών στο σωματείο Επισιτισμού – Τουρισμού Ιωαννίνων

Οι εκλογές ήρθαν σε μια περίοδο που τα προβλήματα για τους εργαζόμενους του κλάδου οξύνονται συνεχώς. Η τουριστική «ανάπτυξη» της πόλης για τους εργοδότες μεταφράζεται σε μεγαλύτερα κέρδη, ενώ για τους εργαζόμενους σε μεγαλύτερη εκμετάλλευση και χειρότερους όρους δουλειάς. Το σωματείο, το οποίο ελέγχεται από τις δυνάμεις και τη γραμμή της ΔΑΣ,  παραμένει μακριά και έξω από τα ζητήματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ενδεικτικό αυτής της κατάστασης είναι η έλλειψη διαδικασιών όλο το προηγούμενο διάστημα, η χαμηλής μαζικότητας εκλογοαπολογιστική συνέλευση και η διεξαγωγή εκλογών την περίοδο της σεζόν και σε μέρες «τριήμερου». Στοιχείο αυτής της κατάστασης είναι και η χαμηλότερη συμμετοχή στις εκλογές.

Κόντρα σε αυτό, η ΤΑΞΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ, με παρεμβάσεις σε χώρους δουλειάς πριν και κατά τη διάρκεια των εκλογών, προσπάθησε να αναδείξει την αναγκαιότητα ενίσχυσης της γραμμής της οργάνωσης, της αντίστασης και της διεκδίκησης των εργαζόμενων. Μιας γραμμής που βλέπει τον κάθε εργαζόμενο ως κομμάτι της απάντησης που θα βάλει φρένο στην επιθεση του συστήματος και θα διεκδικεί δουλειά και ζωή με δικαιώματα.

Αποτελέσματα:



Θεσπρωτία: Ανακοίνωση της ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΟΤΑ για τα εκλογικά αποτελέσματα.

Οι εκλογές πέρασαν … τα προβλήματα είναι εδώ και η επίθεση θα ενταθεί !

Με αυξημένη συμμετοχή ολοκληρώθηκαν την Πέμπτη 4/12 οι αρχαιρεσίες του συλλόγου μας (εξαιτίας και της δυνατότητας των συμβασιούχων να ψηφίζουν σε αντίθεση με εκείνες για την ΠΟΕ-ΟΤΑ). Τις προηγούμενες ημέρες, το ‘προεκλογικό κλίμα’ είχε πολλά αρνητικά χαρακτηριστικά : πιέσεις, ταξίματα, εκλογικές αυταπάτες, αλισβερίσια, εκβιασμούς, εκδικητική λογική. Δεν είχε όμως, παρά ελάχιστη, ουσιαστική πολιτική συζήτηση γύρω από τα πολλά ζητήματα και προβλήματα των εργαζομένων και πώς αυτά θα αντιμετωπιστούν. Η διαχρονική ευθύνη των δύο κυρίαρχων παρατάξεων (ΔΑΣ και ΑΝ.ΚΙΝΗΣΗ) είναι τεράστια όχι μόνο για την αναπαραγωγή αυτού του κλίματος αλλά για πολύ πιο σοβαρά ζητήματα όπως ο συνειδητός παραγκωνισμός των συναδέλφων και η χρησιμοποίηση τους ως εκλογική πελατεία κι όχι ως υποκείμενα της πάλης για την ανατροπή της επίθεσης… σαν μηχανισμό και εκλογικό εργαλείο. Όσο και αν προσπαθούν να πείσουν περί ισχυρού και οργανωμένου συλλόγου, αυτό δεν είναι πραγματικότητα επειδή η συμμετοχή στην κάλπη είναι 93% αλλά με τους εργαζόμενους στην άκρη, εξαρτημένους, εκβιασμένους και με εμπόριο ελπίδας, μακριά από μαζικούς αγώνες, συνελεύσεις, κινητοποιήσεις και οργανωμένη μαζική αντίσταση.

Ανακοίνωση για τις εκλογές στον ΣΕΦΚ

Το τριήμερο 28-29-30 Νοεμβρίου ολοκληρώθηκαν οι εκλογές στον ΣΕΦΚ - Κλαδικό Σωματείο Εργαζομένων στην Ιδιωτική Εκπαίδευση. Οι εκλογές έγιναν σε μια περίοδο όξυνσης της επίθεσης της κυβέρνησης και του κεφαλαίου στα δικαιώματα των εργαζομένων. Στο εργατικό κίνημα έχει τεθεί μια σειρά σοβαρών κεντρικών ζητημάτων. Οι αντεργατικοί νόμοι όλων των τελευταίων χρόνων (Χατζηδάκη, Γεωργιάδη, Κεραμέως) αποτέλεσαν μεγάλο χτύπημα στα εργασιακά δικαιώματα και ανέδειξαν την ανάγκη κεντρικής απεργιακής μάχης.

Η δράση του ΣΕΦΚ σε αυτές τις μάχες στάθηκε κατώτερη των περιστάσεων, με βασική ευθύνη των δυνάμεων που έχουν τον συσχετισμό στο σωματείο (ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ, ΜΑΧΟΜΑΙ). Ενώ στα Διοικητικά Συμβούλια αποφασίζονταν πολλές παρεμβάσεις, στις συνελεύσεις, εκεί δηλαδή που η βάση του σωματείου συγκροτείται και πολιτικοποιείται, τα ζητήματα των απεργιών (και ειδικά σε σχέση με τις απεργίες για τον νόμο Κεραμέως) υποτιμούνταν και η συζήτηση επικέντρωνε στα ενδοπαραταξιακά των δύο δυνάμεων (διάσπαση των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ σε ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ και ΜΑΧΟΜΑΙ). Η κατάσταση αυτή αντανακλά σοβαρό πρόβλημα γείωσης του σωματείου στους χώρους εργασίας και τα ζητήματα των συναδέλφων. Στην παρούσα φάση, το σωματείο είναι περισσότερο «σχήμα» δυνάμεων της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς, παρά όργανο πάλης στα χέρια των εργαζομένων. «Τραγικό» παράδειγμα ήταν ο απολογισμός του σωματείου στην εκλογοαπολογιστική συνέλευση, όπου εκ μέρους του ΔΣ κατατέθηκε απλά μια παράθεση των δράσεων-παρεμβάσεων-ψηφισμάτων του σωματείου, χωρίς κανένα απολύτως πολιτικό στοιχείο, απλά και μόνο για να μην υπάρξουν διαφωνίες μεταξύ των δύο δυνάμεων.