Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Συνέντευξη με εργαζόμενη στα Νότος.

 Συνεχίζουν τον αγώνα οι εργαζόμενοι στα Νότος. Η Ταξική Πορεία πήρε συνέντευξη από εργαζόμενη στα Νότος από το κατάστημα στην Αιόλου στην Αθήνα, το οποίο η εταιρία έχει ανακοινώσει ότι κλείνει. Υπενθυμίζουμε ότι το συγκεκριμένο κατάστημα κλείνει από την εταιρία και οι εκατοντάδες εργαζόμενοι βρίσκονται στον αέρα για αυτό και έχουν προχωρήσει σε  κινητοποιήσεις. 

 


1. Ποια είναι η απόφαση της εργοδοσίας σε σχέση με το κατάστημα και ποιες είναι οι συνέπειες
αυτής της απόφασης για τους εργαζόμενους;

 
Η απόφαση της εργοδοσίας είναι να κλείσει οριστικά το πολυκατάστημα Notos της Αθήνας
οριστικά στις 31 Αυγούστου για το κοινό και 15 Σεπτεμβρίου για τους 180 εργαζόμενους οι οποίοι
θα απολυθούν εκτός από 33 που θέλουν να συνεχίσουν σε κάποιο άλλο κατάστημα.

Γιάννενα: Εκλογές στον Σύλλογο Εργαζομένων ΓΝΙ «ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑ» στις 24/6

ΣΩΜΑΤΕΙΟ - ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΛΗΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

ΣΤΙΣ 24/6 ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ – ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΑΞΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ

Την Τετάρτη στις 24 Ιούνη ψηφίζουμε στο Σύλλογό μας για νέο ΔΣ.

Συμμετέχουμε και ψηφίζουμε για το ΤΙ ΣΥΛΛΟΓΟ ΘΕΛΟΥΜΕ. Γιατί οι εργαζόμενοι ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΗ ΜΑΣ.

Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΜΟΝΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΣΤΗΝ ΙΣΗ ΠΛΗΡΗ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ.

  • Αυτήν την οργάνωση έχουμε ανάγκη οι εργαζόμενοι για να υπερασπιστούμε το δικαίωμά μας στις καλοκαιρινές άδειες που κόβει η διοίκηση.
  • Αυτήν τη μαζική αντίσταση έχουμε ανάγκη για να απαντήσουμε την απειλούμενη συγχώνευση των πόστων των παρασκευαστών στα εργαστήρια που είναι το νέο επεισόδιο της υποστελέχωσης που βιώνουμε σε όλα τα τμήματα.
  • Αυτή την προοπτική της πάλης μας έχουμε ανάγκη για να απαντήσουμε την κοροϊδία που τρώμε για δεκαετίες μέσα στα μούτρα μας για τα ΒΑΕ από κυβερνήσεις και συνδικαλιστικές ηγεσίες.
  • Σε αυτή την κατεύθυνση θα βρούμε τις απαντήσεις στα προβλήματά μας. Του μισθού, των όρων δουλειάς, της στελέχωσης, της ποιότητας της περίθαλψης, των πολεμικών κινδύνων. 

Στάσεις εργασίας των εργαζομένων στην Skroutz Last Mile

ΝΙΚΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ SKROUTZ LAST MILE

Το Σωματείο Εργαζομένων Skroutz Last Mile έχει προκηρύξει το τελευταίο διάστημα διαδοχικές στάσεις εργασίας σε όλες τις αποθήκες, διεκδικώντας την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας με ουσιαστικές αυξήσεις και δικαιώματα.

Οι εργαζόμενοι διεκδικούν αυξήσεις στους μισθούς, ένταξη στα βαρέα και ανθυγιεινά για αποθήκη και οδηγούς, πληρωμή επιδόματος γάμου και αλλαγή ειδικότητας από διανομείς σε οδηγούς. Θέτουν επίσης συγκεκριμένο ζήτημα για την προστασία της ασφάλειάς τους, με ειδική αναφορά στην αποθήκη του Μενιδίου.

Οι συνθήκες για τους εργαζομένους στην SLM γίνονται όλο και πιο απαράδεκτες. Μισθοί πείνας, ελαστικές σχέσεις εργασίας, εντατικοποίηση, εργοδοτική τρομοκρατία (με τα «μηνύματα συμμόρφωσης» να στέλνονται μαζικά στους οδηγούς), και συνεχής αγώνας δρόμου για να πιαστεί από τους οδηγούς το πολυπόθητο μπόνους. Ένα μπόνους που χρησιμοποιείται από την εργοδοσία σαν τυράκι, δήθεν δίνοντας τη «δυνατότητα» στον οδηγό να αυξήσει την αμοιβή του αν είναι πιο «αποδοτικός», με αποτέλεσμα το φόρτωμα στην αποθήκη και οι παραδόσεις στον δρόμο να γίνονται βιαστικά, υπό πίεση και με τον κίνδυνο ατυχημάτων να αυξάνεται ακόμα περισσότερο.

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

24/6 ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ

Διεκδικούμε δουλειά και ζωή με δικαιώματα!

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ, ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ

 

Αθήνα 11:00πμ, πλατεία Κάνιγγος

Θεσσαλονίκη 10:30πμ, ΕΦΚΑ(Πλ Αριστοτέλους)

Γιάννενα 10:00πμ, Εργατικό Κέντρο


Ο κλάδος της κατασκευής έχει πάρει το τραγικό προβάδισμα στη λίστα των εργοδοτικών εγκλημάτων. Κάθε χρόνο σημειώνεται νέο θλιβερό ρεκόρ νεκρών στους χώρους δουλειάς, με την εργοδοσία και το κεφάλαιο να μετατρέπει τους χώρους δουλειάς σε καθημερινές «Βιολάντες». Δεν είναι εργατικά «ατυχήματα». Είναι η σύγχρονη εργασιακή βαρβαρότητα του 13ωρου, του 6ήμερου, της εντατικοποίησης και της πίεσης των χρονοδιαγραμμάτων για να βγουν οι νέοι «εθνικοί στόχοι», είναι τα μεροκάματα της εξαθλίωσης και η αδιαφορία της εργοδοσίας για την κάλυψη στοιχειωδών μέτρων ασφάλειας και υγείας. Πολύ περισσότερο, δεν είναι «ατομική ευθύνη» του εργαζόμενου, αλλά αδιαφορία για την ανθρώπινη ζωή από την πλευρά του κεφαλαίου και της εργοδοσίας, μπροστά στη διατήρηση και την αύξηση των κερδών τους.

ΤΕΤΑΡΤΗ 24/6: 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ στον κλάδο ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ- ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ




ΑΘΗΝΑ: 11.00 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΓΙΑΝΝΕΝΑ! 10.00 ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

Η ΟΡΓΗ ΚΑΙ Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΓΩΝΑΣ!

Συνάδελφοι,
είμαστε εμείς που κινούμε την τουριστική οικονομία της πόλης, από τα ξενοδοχεία τα εστιατόρια τα μικρά μαγαζιά και τα delivery. Πάνω στον ιδρώτα μας πατάει η κερδοφορία τους. Πάνω στα σπαστά και εξαντλητικά ωράρια. Πάνω στα 10ωρα και 12ωρα ''αφού τώρα έχει δουλειά τι να κάνουμε''. Πάνω στα δύο και τρία πόστα που καλύπτουμε «γιατί δεν έχει και πολλή δουλειά, τι να πάρω άτομο» Πάνω στην εντατικοποίηση της δουλειάς, με το διάλειμμα να θεωρείται πολυτέλεια. Με δώρα και άδειες κουτσουρεμένα αφού «εντάξει έχει και καλά πουρμπουάρ εδώ». Με αποτέλεσμα τα εγκλήματα της εργοδοσίας να διαδέχονται το ένα το άλλο. Ένας νεκρός εργαζόμενος κάθε μέρα, αλλά «εντάξει μωρέ πέρασε κι αυτός το stop».

Αυτή την πραγματικότητα έχουν διαμορφώσει η εργοδοσία και το κεφάλαιο με την επίθεσή τους. Αυτήν εξυπηρετούν και νομοθετούν οι κυβερνήσεις τους με απανωτούς αντεργατικούς νόμους που τσακίζουν τα δικαιώματα και τις κατακτήσεις και αυξάνουν την κερδοφορία τους.

Σάββατο 20 Ιουνίου 2026

Γιάννενα: Τετάρτη 24/6, 10:00πμ στο Εργατικό Κέντρο Ιωαννίνων

ΝΕΚΡΟΙ ΚΑΙ ΣΑΚΑΤΕΜΕΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ

Η ΤΑΞΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΡΟΣ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ

Η μαύρη λίστα των νεκρών και σακατεμένων εργατών αυξάνεται με ραγδαίο ρυθμό. 57χρονος καλουπατζής έπεσε σε υπό ανέγερση οικοδομή στο Καναλάκι Πρεβέζης και έχασε τη ζωή του. 

19χρονος διανομέας σε γνωστή κρεπερί στο κέντρο των Ιωαννίνων είναι σε κρίσιμη κατάσταση μετά από σοβαρό τροχαίο που είχε στο ωράριό του.

Τα νούμερα καλπάζουν και μαζί η οργή του κόσμου της δουλειάς.

Το σύστημα έχει κάνει σημαία την «ατομική ευθύνη» και την «ατομική διαπραγμάτευση» για να κρύψει-καλύψει ότι ευθύνεται απόλυτα:

  • για τους αντεργατικούς νόμους που επιβάλλουν 13ωρα, δουλειά μέχρι τα βαθιά γεράματα, ατομικές συμβάσεις εργασίας, σπαστά και ξεχειλωμένα ωράρια
  • για τον αέρα που δίνει σε κάθε εργοδότη να πιέζει ασφυκτικά τους εργαζόμενους ώστε να βγαίνει η δουλειά γρήγορα και να πηγαίνουν «περίπατο» οι κανόνες ασφαλείας και τα πρωτόκολλα
  • για τους μισθούς πείνας και την ακρίβεια που αναγκάζει τους εργαζόμενους να κάνουν δύο και τρεις δουλειές, γεγονός που αυξάνει κατακόρυφα τον κίνδυνο για ατύχημα

Το δικαίωμα στη δουλειά τσακίζεται, και μαζί και το δικαίωμα οι εργαζόμενοι να γυρνάνε από τη δουλειά σώοι.

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026

ΑΘΗΝΑ: ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΟΕΔΗΝ ΣΤΙΣ 17/6



Την Τετάρτη 17/6 πραγματοποιήθηκε στάση εργασίας των υγειονομικών για το ζήτημα της ένταξης στα ΒΑΕ και συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Υπουργείο Υγείας. Η νομοθετική ρύθμιση που φέρνει το υπουργείο αποτελεί εμπαιγμό και κοροϊδία για τους υγειονομικούς. Eξ αρχής αποκλείει χιλιάδες εργαζόμενους, αλλά ακόμα κι αυτούς που αφορά είναι με προϋποθέσεις και επί μέρους.

24/6 Απεργία στον κλάδο της Μελέτης και της Κατασκευής

 


Διεκδικούμε δουλειά και ζωή με δικαιώματα!

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ -ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ

Τετάρτη 24/06 11:00 Πλ Κάνιγγος

Ο κλάδος της κατασκευής έχει πάρει το τραγικό προβάδισμα στη λίστα των εργοδοτικών εγκλημάτων. Κάθε χρόνο σημειώνεται νέο θλιβερό ρεκόρ νεκρών στους χώρους δουλειάς, με την εργοδοσία και το κεφάλαιο να μετατρέπει τους χώρους δουλειάς σε καθημερινές «Βιολάντες». Δεν είναι εργατικά «ατυχήματα». Είναι η σύγχρονη εργασιακή βαρβαρότητα του 13ωρου, του 6ήμερου, της εντατικοποίησης και της πίεσης των χρονοδιαγραμμάτων για να βγουν οι νέοι «εθνικοί στόχοι», είναι τα μεροκάματα της εξαθλίωσης και η αδιαφορία της εργοδοσίας για την κάλυψη στοιχειωδών μέτρων ασφάλειας και υγείας. Πολύ περισσότερο, δεν είναι «ατομική ευθύνη» του εργαζόμενου, αλλά αδιαφορία για την ανθρώπινη ζωή από την πλευρά του κεφαλαίου και της εργοδοσίας, μπροστά στη διατήρηση και την αύξηση των κερδών τους.

Η μάχη που δίνει εδώ και ένα μεγάλο διάστημα ο κλάδος των Μισθωτών Τεχνικών για διεκδίκηση Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, βρίσκει απέναντί της τις αμετακίνητες εργοδοτικές ενώσεις. Που επιμένουν να ροκανίζουν χρόνο, προβάλλοντας συνεχώς νέα κωλύματα και ουσιαστικά έχουν αποχωρήσει από το την όποια διαπραγμάτευση.

Απέναντι στην εργοδοτική αδιαλλαξία, δεν μπορούμε να έχουμε καμία άλλη επιλογή από την πάλη με συλλογικούς όρους σε κάθε μικρό και μεγάλο χώρο εργασίας, στη μελέτη και την κατασκευή. Να παλέψουμε με επιμονή και αποφασιστικότητα ενάντια στις εργασιακές σχέσεις και τα ωράρια λάστιχο, να διεκδικήσουμε πραγματικές αυξήσεις που να καλύπτουν το κόστος ζωής, μέτρα υγείας και ασφάλειας στη δουλειά, ζωή και δουλειά με δικαιώματα!