Την Τετάρτη 24/06 πραγματοποιήθηκε η πανελλαδική απεργία στον κλάδο της κατασκευής
και της μελέτης στην Αθήνα. Η απεργία κηρύχθηκε από το Συνδικάτο Οικοδόμων, από
το Σωματείο Μισθωτών Τεχνικών και από το Συνδικάτο Ηλεκτρολόγων. Στην απεργία
συμμετείχε επίσης το Σωματείο Εργαζομένων στο Ελληνικό, το οποίο είχε κηρύξει
48ωρη απεργία στο εργοτάξιο του Ελληνικού. Την ίδια ημέρα σε κλαδικές απεργίες
και συγκεντρώσεις στο κέντρο της Αθήνας καλούσαν η ομοσπονδία και το συνδικάτο Αττικής
γάλακτος, τροφίμων και ποτών καθώς και το συνδικάτο επισιτισμού τουρισμού.
Θεωρώντας δεδομένο πως η πραγματοποίηση και επιτυχία μιας κλαδικής απεργίας είναι μια δύσκολη και ιδιαίτερα απαιτητική υπόθεση για κάθε κλάδο, χωρίς να επιδιώκουμε να απαξιώσουμε την σημαντική απεργιακή μάχη που έδωσαν κάποιες δεκάδες ή και εκατοντάδες συνάδελφοι των διάφορων κλάδων που συμμετείχαν σε αυτήν, θα λέγαμε πως η μαζικότητα και η συμμετοχή ήταν τουλάχιστον κατώτερη των περιστάσεων.




