Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ανακοίνωση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ανακοίνωση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΤΗΣ ΕΦΟΡEΙΑΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Διεκδικούμε το δικαίωμά μας στη μόνιμη και σταθερή δουλειά

Στις 31 Μαΐου λήγει η χρηματοδότηση του Ταμείου Ανάκαμψης, με άμεσο αποτέλεσμα εκατοντάδες συμβασιούχοι του Υπουργείου Πολιτισμού πανελλαδικά να πεταχτούμε στο δρόμο. Μεταξύ αυτών και εργαζόμενοι στην Εφορία Αρχαιοτήτων Κορινθίας, συμβασιούχοι επί χρόνια με ανανεωμένες συμβάσεις εργασίας.


Οι εργαζόμενοι είμαστε ανήσυχοι. Γνωρίζουμε ότι η Εφορία Αρχαιοτήτων Κορινθίας προωθεί την ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών Αυτεπιστασίας, παραχωρώντας σε ιδιωτική εταιρία την υλοποίηση των έργων και τις συμβάσεις των εργαζομένων. Αν και δεν το ανακοινώνει ανοιχτά, προκειμένου να αποφύγει τις αντιδράσεις μας και να μας φέρει προ τετελεσμένων γεγονότων, ξέρουμε πολύ καλά ότι αυτό που ψιθυρίζεται, καλυμμένα και μέσω φημών, είναι αλήθεια.

«Λουκέτο» στα Notos Galleries. Κανένας εργαζόμενος χωρίς δουλειά! Δουλειά με δικαιώματα για όλους!



Η Notos Com ανακοίνωσε ότι τον ερχόμενο Αύγουστο κλείνει οριστικά το κατάστημα της Αιόλου, στο κέντρο της Αθήνας, αφήνοντας περισσότερους από 260 εργαζόμενους στον αέρα.

Οι δηλώσεις της διοίκησης, ότι δήθεν θα υποστηρίξει τους υπαλλήλους και θα επιχειρήσει να μειώσει τις συνέπειες, δεν καθησυχάζουν κανέναν εργαζόμενο. Γιατί αντίστοιχα «συγκαταβατική» ήταν η εργοδοσία, όταν τους προηγούμενους μήνες, Νοέμβρη και Γενάρη, το επιχειρησιακό Σωματείο προχώρησε σε στάσεις εργασίας, διεκδικώντας αυξήσεις στους καθηλωμένους επί 14 χρόνια μισθούς, μετατροπή των συμβάσεων σε πλήρους απασχόλησης και προσλήψεις προσωπικού. Τότε, η εταιρεία δεν θεώρησε απαραίτητο να βάλει στο τραπέζι την απόφασή της να κλείσει το κατάστημα της Αιόλου, κρατώντας την για «έκπληξη» προς τους εργαζόμενους, 4 μήνες πριν κλειδώσει το λουκέτο.

ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ! ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΜΑΧΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!

 
Στις 7/4 δυο μεγάλες ομοσπονδίες του δημοσίου, η ΠΟΕ-ΟΤΑ και η ΠΟΕΔΗΝ προκήρυξαν απεργία- αποχή από την αξιολόγηση. Είναι προφανές ότι δεν είχαν κάτι τέτοιο στις προθέσεις τους. Η μεν ΠΟΕ-ΟΤΑ δεν είχε καν προκηρύξει απεργία ούτε πέρυσι, η δε ΠΟΕΔΗΝ προσπαθούσε μέχρι και την τελευταία στιγμή να το αποφύγει ζητώντας από τα πρωτοβάθμια σωματεία δήθεν τις προτάσεις και τη γνώμη τους. Όσο για την ΑΔΕΔΥ κουβέντα για την αξιολόγηση και παραπομπή του νέου πειθαρχικού σε συζήτηση τον …Μάιο. Η απροθυμία τους μάλιστα φάνηκε περισσότερο όταν στις 20/4 οι απεργίες αυτές κρίθηκαν παράνομες από το δικαστήριο που προσέφυγε η κυβέρνηση και δεν συζήτησαν καν το ενδεχόμενο επαναπροκήρυξής τους. Για τις συνδικαλιστικές ηγεσίες είναι ξεκάθαρο ότι αυτή η μάχη δεν πρέπει να δοθεί. Γιατί όλοι αυτοί μαζί με τις δυνάμεις που ελέγχουν τα προεδρεία και τα ΔΣ έχουν αποφασίσει ότι οι εργαζόμενοι πρέπει να πάνε αμαχητί να εφαρμόσουν την αξιολόγηση και να μην ανοίξει ρουθούνι.

39º Συνέδριο ΓΣΕΕ: Πορεία σύμπλευσης με το κεφάλαιο, με απόντες τους εργαζόμενους

 


Πραγματοποιείται αυτές τις μέρες σε υπερπολυτελές ξενοδοχείο στο Ηράκλειο της Κρήτης το συνέδριο της ΓΣΕΕ. Με πρόσφατα τα συνέδρια του Εργατικού Κέντρου Αθήνας αλλά και αυτό της ΑΔΕΔΥ, έτσι και τώρα αντανακλάται η κατάσταση της υποχώρησης του εργατικού κινήματος, της συνεχιζόμενης επέλασης του κεφαλαίου αλλά και της αδυναμίας του εργατικού κινήματος να αντιτάξει μια ουσιαστική απάντηση στον καταιγισμό των αντεργατικών μέτρων. Σε αυτόν τον μαύρο συσχετισμό, οι κυρίαρχες δυνάμεις της ΓΣΕΕ σφυρίζουν αδιάφορα ή προσπαθούν να παρουσιάσουν μια ψεύτικη ανάταση του κινήματος για να δικαιολογήσουν τη θέση τους (ΠΑΜΕ).

«Αύξηση» του κατώτατου μισθού-εμπαιγμός στις ανάγκες λαού και εργαζομένων

 

Στα 920 ευρώ μεικτά, δηλαδή 770 ευρώ καθαρά, διαμορφώνεται πλέον ο κατώτατος μισθός από την 1η Απριλίου του 2026 για τους εργαζομένους στον ιδιωτικό τομέα. Για τους δε δημοσίους υπάλληλους, η αύξηση είναι στα 40 ευρώ μεικτά, με οριζόντια εφαρμογή. Μια «αύξηση» εμπαιγμός και κοροϊδία στις πραγματικές ανάγκες των εργαζομένων και του λαού. Δεν έλειψαν τα πανηγύρια από την πλευρά της κυβέρνησης και των κολαούζων της στα μιντια, για αυτήν την κίνηση. Μια κίνηση που δεν βελτιώνει ούτε στο ελάχιστο το βιοτικό επίπεδο όλων όσων χτυπιούνται από την ακρίβεια, τον πληθωρισμό και τη συνολική αντεργατική-αντιλαϊκή πολιτική.

ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΤΗΣ ΔΥΠΑ – ΜΟΝΙΜΟΙ ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ

ΔΥΠΑ / Απολύσεις 220 συμβασιούχων έπειτα από διαγωνισμό παρωδία | Αυγή 

Περισσότεροι από 700 συμβασιούχοι της ΔΥΠΑ , σε διάφορα ΚΠΑ της χώρας, αντιμετωπίζουν το ενδεχόμενο της απόλυσης τους. Η κυβέρνηση δεν έχει κάνει καμία ενέργεια ανανέωσης των συμβάσεών τους, που λήγουν, σταδιακά, απ’ τον προσεχή Απρίλη έως τον Ιούνη. Οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι δουλεύουνε με συμβάσεις ορισμένου χρόνου σε έναν ακόμα οργανισμό που βρίσκεται υποστελεχωμένος, με ελάχιστο μόνιμο προσωπικό, λειτουργώντας με συμβάσεις ορισμένου χρόνου. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι και η συνθήκη ομηρίας και αβεβαιότητας που βιώνουν οι εργαζόμενοι αλλά και η εντατικοποίηση της εργασίας αφού η απόλυση τους θα σημάνει ότι το βάρος των αρμοδιοτήτων τους θα φορτωθεί στους ελάχιστους μόνιμους υπαλλήλους.

Μεροκάματο θανάτου στο Κλειστό Άρτας

Κάτω από τόνους επιχώματος πλακώθηκε ο 53χρονος εργάτης. Τι άλλο να βγει στη φόρα για να αποκαλυφθεί ότι έχουμε έγκλημα προδιαγεγραμμένο! Έργο που αναζητάτε η μελέτη του, κατασκευή σε ευαίσθητο σημείο χωρίς κανένα μέτρο στήριξης για το πρανές που υποχώρησε, σε ένα χώρο που αντιμετωπίζει χρόνιες καταπτώσεις.

Έτσι βγαίνει το μέγιστο κέρδος για τους εργολάβους. Έτσι προωθούν δήμοι και περιφέρειες τα έργα. Χωρίς καμία δέσμευση και κανένα έλεγχο. Σε όλη την Περιφέρεια Ηπείρου αυτόν τον καιρό υπάρχουν σκάμματα για αέριο, για οπτικές ίνες, δίκτυα ύδρευσης, αποκατάστασης ζημιών στα Τζουμέρκα.

ΗΠΑ ΙΣΡΑΗΛ ΒΑΛΑΝΕ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ, ΑΙΜΑΤΟΚΥΛΟΥΝ ΛΑΟΥΣ

 ΕΞΩ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ! ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ!


Η δολοφονική επίθεση των ΗΠΑ-Ισραήλ στο Ιράν τις 28 Φλεβάρη έφερε ραγδαίες και επικίνδυνες εξελίξεις για τους λαούς όλου του κόσμου. Πρώτα, για το λαό του Ιράν που μέχρι τώρα μετρά χιλιάδες νεκρούς. Οι Αμερικάνοι ιμπεριαλιστές και τα σιωναζιστικά μαντρόσκυλά τους βομβαρδίζουν σχολεία, νοσοκομεία, σπίτια, δολοφονούν ηγετικά πρόσωπα, γιατί όπως θέτουν απροκάλυπτα πλέον, θέλουν να στρέψουν τη χώρα σε φιλοδυτική κατεύθυνση και να εξαλείψουν την ρώσικη και κινέζικη επιρροή στην περιοχή. Ούτε ο «τρομοκράτης Χαμενεΐ», ούτε τα πυρηνικά, ούτε ο φόβος πιθανής επίθεσης από το Ιράν, ήταν οι πραγματικές αιτίες του νέου μακελειού που ξεκίνησε με τη σφραγίδα των Αμερικάνων εν μέσω μάλιστα διαπραγματεύσεων.

Η γενίκευση του πολέμου σε όλη τη Μέση Ανατολή, η χερσαία εισβολή του Ισραήλ στο Λίβανο, η εμπλοκή των Ευρωπαίων Ιμπεριαλιστών που αναζητούν το ρόλο τους στις εξελίξεις, τα χτυπήματα με drones στη βρετανική-νατοϊκή βάση στην Κύπρο, η χρησιμοποίηση της βάσης της Σούδας για τα πολεμικά σχέδια των ΗΠΑ γεγονός που τη βάζει στο στόχαστρο αντιποίνων, ο βαλλιστικός πύραυλος που αναχαιτίστηκε στην Τουρκία και άλλες πολλές σημαντικές εξελίξεις των τελευταίων ημερών πρέπει να σημάνουν συναγερμό για τους λαούς! Οι μεγάλες δυνάμεις προετοιμάζονται στην προοπτική μιας παγκόσμιας σύρραξης και προορίζουν τους λαούς σε αναλώσιμο υλικό αυτού του πολέμου!

3 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ, ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΕΙ… Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!

Όλοι στις συγκεντρώσεις της 28ης Φλεβάρη!


Τρία χρόνια συμπληρώνονται από τη μαύρη επέτειο του εγκλήματος των Τεμπών. Ένα έγκλημα που ήταν το αποτέλεσμα της πολιτικής που βάζει το κέρδος πάνω από την ανθρώπινη ζωή. Τρία χρόνια μετά, και τίποτα δεν έχει αλλάξει. Τρία χρόνια μετά, αυτή η πολιτική είναι ακόμα εδώ και συνεχίζει να δολοφονεί:

ΤΡΙΚΑΛΑ | ΜΕ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ




«Όσο κι όσο το αγοράζουν το φτωχό κορμί μας και περίσσεια κέρδη βγάζουν απ΄ τη δύναμή μας…»


Με μια επιστολή δημοσιευμένη στον τοπικό τύπο των Τρικάλων, «υπογεγραμμένη» από 256 εργαζόμενους στη «Βιολάντα», αυτοί εκφράζουν την συμπαράστασή τους στον ιδιοκτήτη της μπισκοτοβιομηχανίας. Ακόμα, 50 περίπου εργαζόμενοι έκαναν συγκέντρωση συμπαράστασης έξω από τα δικαστήρια για όση ώρα ο ίδιος βρισκόταν στη διαδικασία της απολογίας.

Ο χρόνος που βγήκε η επιστολή (τρεις βδομάδες μετά το έγκλημα) καθώς και το ύφος γραφής, δείχνουν ότι δεν είναι καθόλου μια «αυθόρμητη έκφραση των εργαζομένων» όπως θέλουν να την παρουσιάσουν.

Οι «αποκαλύψεις» για τις μπίζνες του Παναγόπουλου, προάγγελος μεγαλύτερης επίθεσης στα εργατικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα

Οι «αποκαλύψεις» για τις μπίζνες του Παναγόπουλου, προάγγελος μεγαλύτερης επίθεσης στα εργατικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα

ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΦΗΣΥΧΑΣΜΟΣ!

ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ!

Περισσεύει η «έκπληξη» αλλά και η προθυμία των αστικών ΜΜΕ για τις «αποκαλύψεις» σχετικά με τις δραστηριότητες του προέδρου της ΓΣΕΕ Παναγόπουλου και διάφορων γύρω από αυτόν. Πρώτη είδηση στα δελτία ειδήσεων οι καταγγελίες για τις διάφορες οικονομικές κομπίνες στις οποίες ήταν χωμένος ο γνωστός εργατοπατέρας της ΠΑΣΚΕ αλλά και η –για χρόνια και επί διαφόρων κυβερνήσεων– γενική γραμματέας του υπουργείου Εργασίας, Άννα Στρατινάκη. «Δεν ήξερε τίποτε» η πολιτική ηγεσία (κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ) τόσα χρόνια για τα δεκάδες εκατομμύρια που διαχειριζόταν η συνδικαλιστική ηγεσία.

Παρασκευή 6/2 Παν-Θριασιακή Απεργία Συγκέντρωση στις 10:30 στην Πλ. Ηρώων (Ελευσίνα).

Κάνουν την περιοχή μια απέραντη Αμερικανο-Νατοϊκή βάση, ξεπουλάνε τα πάντα και τολμάνε να το παρουσιάζουν σαν επένδυση.


Ναυπηγεία, λιμάνια, αεροδρόμια, δημόσιοι χώροι είναι μόνο λίγα από αυτά που παραχωρούνται στις αμερικάνικες εταιρίες και στο ΝΑΤΟ με διαδικασίες fast track και αδειοδοτήσεις express. Όλη η περιοχή μια απέραντη Ειδική Οικονομική Ζώνη, η οποία, για να γίνει πιο ελκυστική στους αιματοβαμμένους επενδυτές, ξεπουλιέται “μπιτ παρά” στο αμερικανικό ιμπεριαλιστικό κεφάλαιο. Οι κάτοικοι και οι εργαζόμενοι της περιοχής δεν πρέπει να την πατήσουν από τις ζητωκραυγές της κυβέρνησης, η οποία άλλωστε είναι εξαρτημένη ως το μεδούλι στους Αμερικάνους και τους Ευρωπαίους “προστάτες” της.

Κάτω τα χέρια από το λαό της Βενεζουέλας! Οι λαοί δεν έχουν ανάγκη από προστάτες!

Ο λαός της Βενεζουέλας βρίσκεται στο στόχαστρο της μεγαλύτερης πολεμικής μηχανής της υφηλίου, του μεγαλύτερου μακελάρη των λαών! Με την απροκάλυπτη επέμβασή τους, τους βομβαρδισμούς της πρωτεύουσας Καράκας και την απαγωγή του προέδρου της χώρας, Μαδούρο, οι Αμερικάνοι ιμπεριαλιστές υπερασπίζονται την πρωτοκαθεδρία τους στο βάθρο των τρομοκρατών του πλανήτη!

Η επίθεσή τους δεν στοχεύει σε καμία ασφάλεια, δεν υπηρετεί κανέναν αγώνα ενάντια στους ναρκέμπορους, δεν υπερασπίζεται καμία ελευθερία. Όλα τα επιχειρήματα της αμερικάνικης υπερδύναμης είναι σαθρά και δεν μπορούν να πείσουν κανέναν εκτός από τους αστούς υποστηρικτές και υποτελείς τους. Γιατί οι ΗΠΑ έχουν διακηρύξει τις προθέσεις τους για τη Λατινική Αμερική ήδη από τον 19ο αιώνα. Είναι γι’ αυτούς η «πίσω αυλή» που δεν έχει κανένα δικαίωμα αυτοδιάθεσης, που κατοικείται από «αναλώσιμο υλικό», που μπορεί να χρησιμεύσει μόνο ως ορυχείο και πεδίο πίεσης των ανταγωνιστών τους, στο γεωστρατηγικό «παιχνίδι» που έχει στηθεί στις πλάτες των λαών όλου του κόσμου.

Συνεχόμενα εργοδοτικά εγκλήματα στο Ελληνικό


Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΜΕΝΗ


Ακόμα δεν στέγνωσε το αίμα του Αίγυπτου Άχμεντ Γκολάμπ και ένας ακόμα συμπατριώτης του τραυματίστηκε θανάσιμα. Βαρύ φορτίο οικοδομικού γερανού ξε-αμπαλαρίστηκε και τον καταπλάκωσε


Στο ίδιο έργο στην ίδια περιοχή, σε πολύ μικρή απόσταση, στην εργολαβία της ΜΕΤΚΑ αυτή τη φορά.

Το ‘’θανάσιμο έγκλημα ’’ και των δύο είναι πως ήταν εργάτες σε μια εποχή που ο καπιταλισμός σαν ούργιος άνεμος σαρώνει τις κατακτήσεις προηγούμενου αιώνα της εργατικής τάξης και των λαών.

Σήμερα μια μόλις μέρα μετά την πανελλαδική 24ωρη απεργία οικοδόμων και 48ωρη στο συγκεκριμένο έργο, ο εργολάβος πάλι έδιωχνε τους εργάτες για να σβήσει τα ίχνη του εγκλήματος. Στο ίδιο έργο θεατές όπως και στις 8 Δεκέμβρη που ο Άχμεντ έπεσε από τον 2ο όροφο λίγο πριν της 3 το μεσημέρι ενώ το ασθενοφόρο το ειδοποιήσανε πολύ αργότερα, με αποτέλεσμα να έρθει μετά τις 5 το απόγευμα.

Οι διώξεις, τα πειθαρχικά και οι απολύσεις δεν θα περάσουν


Όλοι στη διαδήλωση στις 11 ΔΕΚΕΜΒΡΗ, ενάντια σε διώξεις, πειθαρχικά, απολύσεις, διαγραφές φοιτητών, συλλήψεις και καταστολή. 7Μμ, στα Προπύλαια (σταθμός μετρό Πανεπιστήμιο)

Η κυβέρνηση με τους αντεργατικούς νόμους που περνάει και εφαρμόζει θέλει να επιβάλλει κλίμα τρομοκρατίας σε μια σειρά εργασιακούς χώρους (σχολεία, ΕΚΠΑ, νοσοκομεία κ.α.) με κύριο ζήτημα την αποδοχή της αξιολόγηση και όχι μόνο. Ο νέος πειθαρχικός νόμος έρχεται να άρει την μονιμότητα με στόχο την υποταγή και την ποινικοποίηση κάθε αγωνιστή και κάθε αγώνα που ξεσπά. Με διώξεις, πειθαρχικά και απολύσεις τιμωρούν τους εργαζόμενους που αντιστέκονται, τα σωματεία που αγωνίζονται. Η δυνητική αργία της Χρύσας Χοτζόγλου με απόφαση υπουργού και οι πάνω από 2.000 διώξεις εκπαιδευτικών, η απόλυση του διοικητικού υπαλλήλου του ΕΚΠΑ Δημήτρης Αντωνίου και οι δίωξη του ερευνητή του ΕΜΠ κ.α. είναι μόνο κάποια από τα γνωστά παραδείγματα. Την ίδια ώρα στα πανεπιστήμια έρχονται χιλιάδες διαγραφές φοιτητών, στήνουν πειθαρχικά σε οποιονδήποτε δεν συμμορφώνεται (βλ. φοιτητές Αρχιτεκτονικής, οι διοικητικοί που διώκονται γιατί εναντιώνονται στις διαγραφές κ.α.) διαμορφώνοντας ένα πανεπιστήμιο αποστειρωμένο όπου οι αγώνες για δικαιώματα θα τσακίζονται.

Οι Συλλογικές Συμβάσεις με πραγματικές αυξήσεις μισθών και δικαιώματα δεν θα έρθουν από αυτούς που τις κατήργησαν!


Με αμοιβαίες φιλοφρονήσεις και βαρύγδουπες δηλώσεις, η υπ. Εργασίας, ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ κι οι πρόεδροι των εργοδοτικών ενώσεων ΣΕΒ, ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ, ΣΕΤΕ και ΣΒΕ, συνυπέγραψαν στο υπουργείο την «κοινωνική συμφωνία» τους, στις 26/11/2025, με τα σημεία σχετικά με τις συλλογικές συμβάσεις στα οποία συμφώνησαν, μετά από 7 μήνες μεταξύ τους διαβουλεύσεων. Το κοινό έδαφος που επέτρεψε αυτή τη συμφωνία είναι ο «κοινωνικός εταιρισμός»: η πολιτική που αποκρύπτει την αγεφύρωτη αντίθεση των συμφερόντων κεφαλαίου και εργαζομένων, με σκοπό την υποταγή των δεύτερων. Αυτό το -κοινό- πολιτικό πλαίσιο εκφράστηκε απ’ όλους τους συμμετέχοντες. Ο δε τίτλος, «κοινωνική συμφωνία», επιχειρεί να χρίσει την κυβέρνηση, τις εργοδοτικές ενώσεις και τη ΓΣΕΕ «εκπροσώπους» ολόκληρης της κοινωνίας, με στόχο οι εργαζόμενοι ν’ αποδεχτούν τη συμφωνία των «από πάνω» σαν δική τους. Και κυρίως, να μη διανοηθούν τον αγώνα για τα δικά τους συμφέροντα, βασισμένοι στις δικές τους δυνάμεις. 

Εκλογές στον ΣΕΦΚ, 28-29-30 Νοεμβρίου Σωματείο Εργαζόμενων στα Φροντιστήρια Καθηγητών Εργατικό Κέντρο Αθήνας, Γερανίου 28

Συνάδελφε, συναδέλφισσα

Οι εκλογές του Σωματείου μας έρχονται σε μια περίοδο που βρίσκει τον κλάδο μας και τα εργασιακά μας δικαιώματα υπό διάλυση. Οι συνθήκες είναι γνωστές. Μαύρη ή υποασφαλισμένη εργασία, απλήρωτες υπερωρίες-επιτηρήσεις-συναντήσεις, μισά ένσημα, κλεμμένα δώρα και επιδόματα, εξευτελιστικά χαμηλά ωρομίσθια. Η εκμετάλλευση από τους εργοδότες έχει βαρέσει κόκκινο, ενώ πολλές ήταν και οι περιπτώσεις απολύσεων και εκβιασμών στους εργαζόμενους που απεργούν. Οι περισσότεροι από εμάς αναγκαζόμαστε να συμπληρώνουμε ώρες σε δύο και τρία φροντιστήρια για να βγει ο μήνας, ενώ κάθε καλοκαίρι η εργοδοσία μας πετάει στην ανεργία. Το φιάσκο με την προπληρωμένη κάρτα και οι αλλαγές στο Ταμείο Ανεργίας κάνουν ακόμη δυσκολότερη την κατάσταση. Απέναντι σε όλα αυτά, η μοναδική λύση είναι η οργάνωση στο σωματείο μας και οι συλλογικοί αγώνες.


Το κράτος και η κυβέρνηση στηρίζουν τα συμφέροντα των εργοδοτών

Οι νόμοι που ψηφίστηκαν πρόσφατα από την κυβέρνηση εξυπηρετούν πλήρως τα συμφέροντα της εργοδοσίας. Ο τελευταίος νόμος Κεραμέως για το 13ωρο θέλει να γίνει η ταφόπλακα στην έννοια του ωραρίου. Θέλουν εργαζόμενους λάστιχο, που θα δουλεύουν για όσο και όποτε τους χρειάζονται τα αφεντικά, χωρίς κανένα δικαίωμα. Το παραμύθι της κυβέρνησης για τη συναίνεση δήθεν των εργαζομένων δεν πείθει κανέναν. Στεκόμαστε ενάντια στη 13ωρη εκμετάλλευση κάθε εργαζόμενου απ’ τον εργοδότη, τη διάλυση του ωραρίου σε μόνιμη βάση, τις υπερωρίες ακόμα και στην εκ περιτροπής εργασία, την απλήρωτη δουλειά, τις «συμβάσεις» μηδενικών ωρών, τις «φαστ τρακ» προσλήψεις κι απολύσεις, το σπάσιμο της συνεχόμενης άδειας σε μια βδομάδα τον χρόνο, την ελαστικοποίηση του ωραρίου με την ψηφιακή κάρτα εργασίας, την απαλλαγή της εργοδοσίας από προσαυξήσεις εισφορών στις υπερωρίες και όλα όσα φέρνει το νομοσχέδιο για να υποτάξει ολόκληρη τη ζωή μας στις διαθέσεις της εργοδοσίας. Παλεύουμε για την ανατροπή του αντεργατικού νόμου!

Τήνος: Απολύσεις και εργοδοτικές αυθαιρεσίες στις υπεργολαβίες του Ταμείου ανάκαμψης Να παρθούν πίσω οι καταχρηστικές απολύσεις


Ελλάδα 2.0. Το πολυδιαφημισμένο σχέδιο “εκσυγχρονισμού” κρύβει από πίσω του αντεργατική σαπίλα και εκμετάλλευση. Το σχέδιο αυτό περιλαμβάνει μια σειρά από επενδύσεις, 106 στον αριθμό, και 68 μεταρρυθμίσεις οι οποίες κατανέμονται σε τέσσερις πυλώνες. Ένας εκ των οποίων αφορά την ψηφιακή μετάβαση. Πρόκειται για πολυδιαφημισμένα έργα ψηφιοποίησης δημοσίων οργανισμών από την κυβέρνηση. Επί της ουσίας, τα έργα αυτά τα χρηματοδοτεί το ταμείο ανάκαμψης και μετά μοιράζονται με διαγωνισμούς σε λίγους μεγάλους ομίλους. Οι όμιλοι αυτοί (ΟΤΕ, intrasoft κ.α) με την σειρά τους αναθέτουν την εκτέλεση των έργων σε υπεργολάβους οι οποίοι με τη σειρά τους βρίσκουν προσωπικό για συγκεκριμένο διάστημα για να τους βγάλει την δουλειά. Δουλειά με έξτρα εντατικοποίηση γιατί «πρέπει να προλάβουμε την προθεσμία», δουλειά σε ανθυγιεινές συνθήκες προκαλώντας τόσο αναπνευστικά όσο και δερματικά προβλήματα λόγω της χρόνιας σκόνης αλλά και του περιβάλλοντος που βρίσκεται το κάθε αρχείο.

ΞΑΝΘΗ | Όλοι στην απεργία 21/9!

ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΟ ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑ!

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 5ΗΜΕΡΟ-8ΩΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ!

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ!

ΠΕΜΠΤΗ 21/9, 11πμ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΞΑΝΘΗΣ

Το εργασιακό νομοσχέδιο Γεωργιάδη που εισάγει φυλάκιση σε απεργούς, καθημερινό 13ωρο, 6ήμερο για σχεδόν κάθε βιομηχανία, συμβάσεις «μηδενικών ωρών», συνολικά ένα «μπουκέτο» επιλογών για το κεφάλαιο προς αξιοποίηση όπως συμφέρει το κάθε αφεντικό και με σκοπό την απεριόριστη εκμετάλλευση των εργαζομένων, το αντεργατικό έκτρωμα αυτό, ο Παναγόπουλος, πρόεδρος της ΓΣΕΕ χαρακτηρίζει «ισορροπημένο» !!! Την ώρα που ο λαός και οι εργαζόμενοι βλέπουν τη ζωή τους να καταστρέφεται από την εγκληματική πολιτική της κυβέρνησης και του κεφαλαίου που αδιαφορούν πλήρως για τους κόπους, τις αγωνίες και την ίδια την επιβίωσή τους, οι προκλήσεις δεν έχουν τελειωμό. Ανάμεσα σε πυρκαγιές και πλημμύρες, και ενώ ο λαός μετράει ήδη δεκάδες νεκρούς, θύματα της δολοφονικής αυτής πολιτικής, η κυβέρνηση της ΝΔ έχει φέρει σε «διαβούλευση» το αντεργατικό νομοσχέδιο, με το οποίο προσπαθεί να βάλει ταφόπλακα σε όποια εργατική κατάκτηση και βρίσκει πολύτιμο σύμμαχο στην ξεπουλημένη ΓΣΕΕ. Μετά απ΄ αυτό δεν αιφνιδιάζει η απόφαση της Εκτελεστικής της Επιτροπής σύμφωνα με την οποία «δεν χρειάζεται απεργία»…

Το Εργατικό Κέντρο Ξάνθης ως ξεδιάντροπος παρακολουθητής της κατάπτυστης συνδικαλιστικής ηγεσίας του κρύφτηκε πίσω από την προδοτική για την εργατική τάξη απεργοσπαστική απόφαση και δεν συνεδρίασε καν!!! Απέναντι στους ξεπουλημένους εργατοπατέρες, οι εργαζόμενοι πρέπει να δώσουν με κάθε τρόπο τη μάχη για να μην περάσει το αντεργατικό νομοσχέδιο. Να αξιοποιήσουν κάθε απεργιακή απόφαση που πάρθηκε και να συμμετάσχουν στην απεργία. Να απαιτήσουν γενικές συνελεύσεις σε κάθε χώρο δουλειάς και απεργιακές αποφάσεις από κάθε συνδικαλιστικό όργανο. Να δώσουν μαζικά και αποφασιστικά το «παρών» στις απεργιακές διαδηλώσεις σε όλη τη χώρα.

  • ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 5ΗΜΕΡΟ-8ΩΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ!
  • ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!
  • ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ!
  • ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ!  



ΞΑΝΘΗ | Οι Λευκές Νύχτες δεν «μυρίζουν γιασεμί». Βρωμάνε εργασιακή εκμετάλλευση, ωράρια λάστιχο και απλήρωτες υπερωρίες

«Νύχτα Λευκή θα μυρίζει γιασεμί» μας ενημερώνουν οι διοργανωτές της στη Ξάνθη. Περιφέρεια, Δήμος, Εμπορικός Σύλλογος, Επιμελητήριο και ΟΕΒΕ στήνουν μια «γιορτή» την Παρασκευή 2 Σεπτέμβρη για να τονωθεί υποτίθεται η αγοραστική κίνηση στην πόλη. Με μουσική εκδήλωση που θα «φτιάξει κλίμα» για να ψωνίσουν αμέριμνα οι πολίτες. Στην πραγματικότητα όμως αυτό το οποίο στήνουν και αποκαλούν Λευκή Νύχτα, «φτιάχνει κλίμα» προς μια πολύ συγκεκριμένη, και καθόλου «γιορτινή» για τους εργαζόμενους κατεύθυνση. Είναι άλλο ένα βήμα προς την κατεύθυνση χτυπήματος του σταθερού ωραρίου, με λειτουργία των καταστημάτων ως τα μεσάνυχτα, με απλήρωτες υπερωρίες για τους εργαζόμενους, με ξεζούμισμα των εμποροϋπαλλήλων.

Συμβαίνει μάλιστα σε μια περίοδο, όπου ο λαός και οι εργαζόμενοι πλήττονται βάναυσα από την πολιτική της ακρίβειας, που εκτινάσσει τις τιμές ακόμα και στα βασικά αγαθά, όπως τρόφιμα, καύσιμα και ηλεκτρικό ρεύμα. Βρισκόμαστε μπροστά σε έναν πολύ δύσκολο χειμώνα όπως όλοι προμηνύουν, που για χιλιάδες συμπολίτες μας το δίλημμα θα είναι «να φάω ή να ζεσταθώ;». Οι διοργανωτές της Λευκής Νύχτας σίγουρα τα ξέρουν όλα αυτά. Διαλέγουν για άλλη μια φορά όμως να υπηρετήσουν το κεφάλαιο και την εργοδοσία, που ζητούν και άλλα κέρδη, ζητούν και άλλες θυσίες από τους εργαζόμενους. Υπηρετούν αδιάλειπτα τα σχέδια της κυβέρνησης, η οποία δίνει πολλαπλά χτυπήματα στις εργατικές κατακτήσεις. Αποκορύφωμα αποτελεί ο αντεργατικός νόμος Xατζηδάκη, που διαλύει την έννοια του ωραρίου, χτυπά τα σωματεία και την αγωνιστική συνδικαλιστική δράση, ποινικοποιεί το δικαίωμα στην απεργία.

Για τους εργαζόμενους άλλος δρόμος από αυτόν του μαζικού, οργανωμένου και ανυποχώρητου αγώνα δεν υπάρχει. Να βρούμε το κουράγιο να σηκώσουμε κεφάλι, να συζητήσουμε με το συνάδελφο μας, να εμπιστευτούμε τη δύναμη της συλλογικότητας. Να νιώσουμε ότι έχουμε δύναμη και φωνή να διεκδικήσουμε το δίκιο μας.

Να καταγγείλουμε τη Λευκή Νύχτα που φέρνει καταπάτηση του ωραρίου μας και εντείνει την εργασιακή εκμετάλλευση. Να εμπνευστούμε από την πολύμηνη μάχη που δίνουν οι εργάτες στη «Μαλαματίνα» στη Θεσσαλονίκη, που δέχονται πλέον την ωμή καταστολή των ΜΑΤ επειδή υπερασπίζονται τους 15 απολυμένους συναδέλφους τους.

Για να ζήσουμε με δικαιώματα πρέπει να αγωνιστούμε!

ΤΑΞΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ