
ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΤΗΣ ΕΦΟΡEΙΑΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

«Λουκέτο» στα Notos Galleries. Κανένας εργαζόμενος χωρίς δουλειά! Δουλειά με δικαιώματα για όλους!
Η Notos Com ανακοίνωσε ότι τον ερχόμενο Αύγουστο κλείνει οριστικά το κατάστημα της Αιόλου, στο κέντρο της Αθήνας, αφήνοντας περισσότερους από 260 εργαζόμενους στον αέρα.
Οι δηλώσεις της διοίκησης, ότι δήθεν θα υποστηρίξει τους υπαλλήλους και θα επιχειρήσει να μειώσει τις συνέπειες, δεν καθησυχάζουν κανέναν εργαζόμενο. Γιατί αντίστοιχα «συγκαταβατική» ήταν η εργοδοσία, όταν τους προηγούμενους μήνες, Νοέμβρη και Γενάρη, το επιχειρησιακό Σωματείο προχώρησε σε στάσεις εργασίας, διεκδικώντας αυξήσεις στους καθηλωμένους επί 14 χρόνια μισθούς, μετατροπή των συμβάσεων σε πλήρους απασχόλησης και προσλήψεις προσωπικού. Τότε, η εταιρεία δεν θεώρησε απαραίτητο να βάλει στο τραπέζι την απόφασή της να κλείσει το κατάστημα της Αιόλου, κρατώντας την για «έκπληξη» προς τους εργαζόμενους, 4 μήνες πριν κλειδώσει το λουκέτο.
ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ! ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΜΑΧΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!
39º Συνέδριο ΓΣΕΕ: Πορεία σύμπλευσης με το κεφάλαιο, με απόντες τους εργαζόμενους
Πραγματοποιείται αυτές τις μέρες σε υπερπολυτελές ξενοδοχείο στο Ηράκλειο της Κρήτης το συνέδριο της ΓΣΕΕ. Με πρόσφατα τα συνέδρια του Εργατικού Κέντρου Αθήνας αλλά και αυτό της ΑΔΕΔΥ, έτσι και τώρα αντανακλάται η κατάσταση της υποχώρησης του εργατικού κινήματος, της συνεχιζόμενης επέλασης του κεφαλαίου αλλά και της αδυναμίας του εργατικού κινήματος να αντιτάξει μια ουσιαστική απάντηση στον καταιγισμό των αντεργατικών μέτρων. Σε αυτόν τον μαύρο συσχετισμό, οι κυρίαρχες δυνάμεις της ΓΣΕΕ σφυρίζουν αδιάφορα ή προσπαθούν να παρουσιάσουν μια ψεύτικη ανάταση του κινήματος για να δικαιολογήσουν τη θέση τους (ΠΑΜΕ).
«Αύξηση» του κατώτατου μισθού-εμπαιγμός στις ανάγκες λαού και εργαζομένων
Στα 920 ευρώ μεικτά, δηλαδή 770 ευρώ καθαρά, διαμορφώνεται πλέον ο κατώτατος μισθός από την 1η Απριλίου του 2026 για τους εργαζομένους στον ιδιωτικό τομέα. Για τους δε δημοσίους υπάλληλους, η αύξηση είναι στα 40 ευρώ μεικτά, με οριζόντια εφαρμογή. Μια «αύξηση» εμπαιγμός και κοροϊδία στις πραγματικές ανάγκες των εργαζομένων και του λαού. Δεν έλειψαν τα πανηγύρια από την πλευρά της κυβέρνησης και των κολαούζων της στα μιντια, για αυτήν την κίνηση. Μια κίνηση που δεν βελτιώνει ούτε στο ελάχιστο το βιοτικό επίπεδο όλων όσων χτυπιούνται από την ακρίβεια, τον πληθωρισμό και τη συνολική αντεργατική-αντιλαϊκή πολιτική.
ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΤΗΣ ΔΥΠΑ – ΜΟΝΙΜΟΙ ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ
Περισσότεροι από 700 συμβασιούχοι της ΔΥΠΑ , σε διάφορα ΚΠΑ της χώρας, αντιμετωπίζουν το ενδεχόμενο της απόλυσης τους. Η κυβέρνηση δεν έχει κάνει καμία ενέργεια ανανέωσης των συμβάσεών τους, που λήγουν, σταδιακά, απ’ τον προσεχή Απρίλη έως τον Ιούνη. Οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι δουλεύουνε με συμβάσεις ορισμένου χρόνου σε έναν ακόμα οργανισμό που βρίσκεται υποστελεχωμένος, με ελάχιστο μόνιμο προσωπικό, λειτουργώντας με συμβάσεις ορισμένου χρόνου. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι και η συνθήκη ομηρίας και αβεβαιότητας που βιώνουν οι εργαζόμενοι αλλά και η εντατικοποίηση της εργασίας αφού η απόλυση τους θα σημάνει ότι το βάρος των αρμοδιοτήτων τους θα φορτωθεί στους ελάχιστους μόνιμους υπαλλήλους.
Μεροκάματο θανάτου στο Κλειστό Άρτας
Έτσι βγαίνει το μέγιστο κέρδος για τους εργολάβους. Έτσι προωθούν δήμοι και περιφέρειες τα έργα. Χωρίς καμία δέσμευση και κανένα έλεγχο. Σε όλη την Περιφέρεια Ηπείρου αυτόν τον καιρό υπάρχουν σκάμματα για αέριο, για οπτικές ίνες, δίκτυα ύδρευσης, αποκατάστασης ζημιών στα Τζουμέρκα.
ΗΠΑ ΙΣΡΑΗΛ ΒΑΛΑΝΕ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ, ΑΙΜΑΤΟΚΥΛΟΥΝ ΛΑΟΥΣ
Η γενίκευση του πολέμου σε όλη τη Μέση Ανατολή, η χερσαία εισβολή του Ισραήλ στο Λίβανο, η εμπλοκή των Ευρωπαίων Ιμπεριαλιστών που αναζητούν το ρόλο τους στις εξελίξεις, τα χτυπήματα με drones στη βρετανική-νατοϊκή βάση στην Κύπρο, η χρησιμοποίηση της βάσης της Σούδας για τα πολεμικά σχέδια των ΗΠΑ γεγονός που τη βάζει στο στόχαστρο αντιποίνων, ο βαλλιστικός πύραυλος που αναχαιτίστηκε στην Τουρκία και άλλες πολλές σημαντικές εξελίξεις των τελευταίων ημερών πρέπει να σημάνουν συναγερμό για τους λαούς! Οι μεγάλες δυνάμεις προετοιμάζονται στην προοπτική μιας παγκόσμιας σύρραξης και προορίζουν τους λαούς σε αναλώσιμο υλικό αυτού του πολέμου!
3 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ, ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΕΙ… Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!
Όλοι στις συγκεντρώσεις της 28ης Φλεβάρη!
Τρία χρόνια συμπληρώνονται από τη μαύρη επέτειο του εγκλήματος των Τεμπών. Ένα έγκλημα που ήταν το αποτέλεσμα της πολιτικής που βάζει το κέρδος πάνω από την ανθρώπινη ζωή. Τρία χρόνια μετά, και τίποτα δεν έχει αλλάξει. Τρία χρόνια μετά, αυτή η πολιτική είναι ακόμα εδώ και συνεχίζει να δολοφονεί:
ΤΡΙΚΑΛΑ | ΜΕ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ
«Όσο κι όσο το αγοράζουν το φτωχό κορμί μας και περίσσεια κέρδη βγάζουν απ΄ τη δύναμή μας…»
Με μια επιστολή δημοσιευμένη στον τοπικό τύπο των Τρικάλων, «υπογεγραμμένη» από 256 εργαζόμενους στη «Βιολάντα», αυτοί εκφράζουν την συμπαράστασή τους στον ιδιοκτήτη της μπισκοτοβιομηχανίας. Ακόμα, 50 περίπου εργαζόμενοι έκαναν συγκέντρωση συμπαράστασης έξω από τα δικαστήρια για όση ώρα ο ίδιος βρισκόταν στη διαδικασία της απολογίας.
Ο χρόνος που βγήκε η επιστολή (τρεις βδομάδες μετά το έγκλημα) καθώς και το ύφος γραφής, δείχνουν ότι δεν είναι καθόλου μια «αυθόρμητη έκφραση των εργαζομένων» όπως θέλουν να την παρουσιάσουν.
Οι «αποκαλύψεις» για τις μπίζνες του Παναγόπουλου, προάγγελος μεγαλύτερης επίθεσης στα εργατικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα
Οι «αποκαλύψεις» για τις μπίζνες του Παναγόπουλου, προάγγελος μεγαλύτερης επίθεσης στα εργατικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα
ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΦΗΣΥΧΑΣΜΟΣ!
ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ!
Περισσεύει η «έκπληξη» αλλά και η προθυμία των αστικών ΜΜΕ για τις «αποκαλύψεις» σχετικά με τις δραστηριότητες του προέδρου της ΓΣΕΕ Παναγόπουλου και διάφορων γύρω από αυτόν. Πρώτη είδηση στα δελτία ειδήσεων οι καταγγελίες για τις διάφορες οικονομικές κομπίνες στις οποίες ήταν χωμένος ο γνωστός εργατοπατέρας της ΠΑΣΚΕ αλλά και η –για χρόνια και επί διαφόρων κυβερνήσεων– γενική γραμματέας του υπουργείου Εργασίας, Άννα Στρατινάκη. «Δεν ήξερε τίποτε» η πολιτική ηγεσία (κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ) τόσα χρόνια για τα δεκάδες εκατομμύρια που διαχειριζόταν η συνδικαλιστική ηγεσία.
Παρασκευή 6/2 Παν-Θριασιακή Απεργία Συγκέντρωση στις 10:30 στην Πλ. Ηρώων (Ελευσίνα).
Κάνουν την περιοχή μια απέραντη Αμερικανο-Νατοϊκή βάση, ξεπουλάνε τα πάντα και τολμάνε να το παρουσιάζουν σαν επένδυση.
Ναυπηγεία, λιμάνια, αεροδρόμια, δημόσιοι χώροι είναι μόνο λίγα από αυτά που παραχωρούνται στις αμερικάνικες εταιρίες και στο ΝΑΤΟ με διαδικασίες fast track και αδειοδοτήσεις express. Όλη η περιοχή μια απέραντη Ειδική Οικονομική Ζώνη, η οποία, για να γίνει πιο ελκυστική στους αιματοβαμμένους επενδυτές, ξεπουλιέται “μπιτ παρά” στο αμερικανικό ιμπεριαλιστικό κεφάλαιο. Οι κάτοικοι και οι εργαζόμενοι της περιοχής δεν πρέπει να την πατήσουν από τις ζητωκραυγές της κυβέρνησης, η οποία άλλωστε είναι εξαρτημένη ως το μεδούλι στους Αμερικάνους και τους Ευρωπαίους “προστάτες” της.
Κάτω τα χέρια από το λαό της Βενεζουέλας! Οι λαοί δεν έχουν ανάγκη από προστάτες!

Συνεχόμενα εργοδοτικά εγκλήματα στο Ελληνικό
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΜΕΝΗ
Ακόμα δεν στέγνωσε το αίμα του Αίγυπτου Άχμεντ Γκολάμπ και ένας ακόμα συμπατριώτης του τραυματίστηκε θανάσιμα. Βαρύ φορτίο οικοδομικού γερανού ξε-αμπαλαρίστηκε και τον καταπλάκωσε
Στο ίδιο έργο στην ίδια περιοχή, σε πολύ μικρή απόσταση, στην εργολαβία της ΜΕΤΚΑ αυτή τη φορά.
Το ‘’θανάσιμο έγκλημα ’’ και των δύο είναι πως ήταν εργάτες σε μια εποχή που ο καπιταλισμός σαν ούργιος άνεμος σαρώνει τις κατακτήσεις προηγούμενου αιώνα της εργατικής τάξης και των λαών.
Σήμερα μια μόλις μέρα μετά την πανελλαδική 24ωρη απεργία οικοδόμων και 48ωρη στο συγκεκριμένο έργο, ο εργολάβος πάλι έδιωχνε τους εργάτες για να σβήσει τα ίχνη του εγκλήματος. Στο ίδιο έργο θεατές όπως και στις 8 Δεκέμβρη που ο Άχμεντ έπεσε από τον 2ο όροφο λίγο πριν της 3 το μεσημέρι ενώ το ασθενοφόρο το ειδοποιήσανε πολύ αργότερα, με αποτέλεσμα να έρθει μετά τις 5 το απόγευμα.
Οι διώξεις, τα πειθαρχικά και οι απολύσεις δεν θα περάσουν

Οι Συλλογικές Συμβάσεις με πραγματικές αυξήσεις μισθών και δικαιώματα δεν θα έρθουν από αυτούς που τις κατήργησαν!
Με αμοιβαίες φιλοφρονήσεις και βαρύγδουπες δηλώσεις, η υπ. Εργασίας, ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ κι οι πρόεδροι των εργοδοτικών ενώσεων ΣΕΒ, ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ, ΣΕΤΕ και ΣΒΕ, συνυπέγραψαν στο υπουργείο την «κοινωνική συμφωνία» τους, στις 26/11/2025, με τα σημεία σχετικά με τις συλλογικές συμβάσεις στα οποία συμφώνησαν, μετά από 7 μήνες μεταξύ τους διαβουλεύσεων. Το κοινό έδαφος που επέτρεψε αυτή τη συμφωνία είναι ο «κοινωνικός εταιρισμός»: η πολιτική που αποκρύπτει την αγεφύρωτη αντίθεση των συμφερόντων κεφαλαίου και εργαζομένων, με σκοπό την υποταγή των δεύτερων. Αυτό το -κοινό- πολιτικό πλαίσιο εκφράστηκε απ’ όλους τους συμμετέχοντες. Ο δε τίτλος, «κοινωνική συμφωνία», επιχειρεί να χρίσει την κυβέρνηση, τις εργοδοτικές ενώσεις και τη ΓΣΕΕ «εκπροσώπους» ολόκληρης της κοινωνίας, με στόχο οι εργαζόμενοι ν’ αποδεχτούν τη συμφωνία των «από πάνω» σαν δική τους. Και κυρίως, να μη διανοηθούν τον αγώνα για τα δικά τους συμφέροντα, βασισμένοι στις δικές τους δυνάμεις.
Εκλογές στον ΣΕΦΚ, 28-29-30 Νοεμβρίου Σωματείο Εργαζόμενων στα Φροντιστήρια Καθηγητών Εργατικό Κέντρο Αθήνας, Γερανίου 28
Τήνος: Απολύσεις και εργοδοτικές αυθαιρεσίες στις υπεργολαβίες του Ταμείου ανάκαμψης Να παρθούν πίσω οι καταχρηστικές απολύσεις
ΞΑΝΘΗ | Όλοι στην απεργία 21/9!
ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΟ ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑ!
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 5ΗΜΕΡΟ-8ΩΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ!
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ!
ΠΕΜΠΤΗ 21/9, 11πμ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΞΑΝΘΗΣ
Το εργασιακό νομοσχέδιο Γεωργιάδη που εισάγει φυλάκιση σε απεργούς, καθημερινό 13ωρο, 6ήμερο για σχεδόν κάθε βιομηχανία, συμβάσεις «μηδενικών ωρών», συνολικά ένα «μπουκέτο» επιλογών για το κεφάλαιο προς αξιοποίηση όπως συμφέρει το κάθε αφεντικό και με σκοπό την απεριόριστη εκμετάλλευση των εργαζομένων, το αντεργατικό έκτρωμα αυτό, ο Παναγόπουλος, πρόεδρος της ΓΣΕΕ χαρακτηρίζει «ισορροπημένο» !!! Την ώρα που ο λαός και οι εργαζόμενοι βλέπουν τη ζωή τους να καταστρέφεται από την εγκληματική πολιτική της κυβέρνησης και του κεφαλαίου που αδιαφορούν πλήρως για τους κόπους, τις αγωνίες και την ίδια την επιβίωσή τους, οι προκλήσεις δεν έχουν τελειωμό. Ανάμεσα σε πυρκαγιές και πλημμύρες, και ενώ ο λαός μετράει ήδη δεκάδες νεκρούς, θύματα της δολοφονικής αυτής πολιτικής, η κυβέρνηση της ΝΔ έχει φέρει σε «διαβούλευση» το αντεργατικό νομοσχέδιο, με το οποίο προσπαθεί να βάλει ταφόπλακα σε όποια εργατική κατάκτηση και βρίσκει πολύτιμο σύμμαχο στην ξεπουλημένη ΓΣΕΕ. Μετά απ΄ αυτό δεν αιφνιδιάζει η απόφαση της Εκτελεστικής της Επιτροπής σύμφωνα με την οποία «δεν χρειάζεται απεργία»…
Το Εργατικό Κέντρο Ξάνθης ως ξεδιάντροπος παρακολουθητής της κατάπτυστης συνδικαλιστικής ηγεσίας του κρύφτηκε πίσω από την προδοτική για την εργατική τάξη απεργοσπαστική απόφαση και δεν συνεδρίασε καν!!! Απέναντι στους ξεπουλημένους εργατοπατέρες, οι εργαζόμενοι πρέπει να δώσουν με κάθε τρόπο τη μάχη για να μην περάσει το αντεργατικό νομοσχέδιο. Να αξιοποιήσουν κάθε απεργιακή απόφαση που πάρθηκε και να συμμετάσχουν στην απεργία. Να απαιτήσουν γενικές συνελεύσεις σε κάθε χώρο δουλειάς και απεργιακές αποφάσεις από κάθε συνδικαλιστικό όργανο. Να δώσουν μαζικά και αποφασιστικά το «παρών» στις απεργιακές διαδηλώσεις σε όλη τη χώρα.
- ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 5ΗΜΕΡΟ-8ΩΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ!
- ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!
- ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ!
- ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ!
ΞΑΝΘΗ | Οι Λευκές Νύχτες δεν «μυρίζουν γιασεμί». Βρωμάνε εργασιακή εκμετάλλευση, ωράρια λάστιχο και απλήρωτες υπερωρίες
«Νύχτα Λευκή θα μυρίζει γιασεμί» μας ενημερώνουν οι διοργανωτές της στη Ξάνθη. Περιφέρεια, Δήμος, Εμπορικός Σύλλογος, Επιμελητήριο και ΟΕΒΕ στήνουν μια «γιορτή» την Παρασκευή 2 Σεπτέμβρη για να τονωθεί υποτίθεται η αγοραστική κίνηση στην πόλη. Με μουσική εκδήλωση που θα «φτιάξει κλίμα» για να ψωνίσουν αμέριμνα οι πολίτες. Στην πραγματικότητα όμως αυτό το οποίο στήνουν και αποκαλούν Λευκή Νύχτα, «φτιάχνει κλίμα» προς μια πολύ συγκεκριμένη, και καθόλου «γιορτινή» για τους εργαζόμενους κατεύθυνση. Είναι άλλο ένα βήμα προς την κατεύθυνση χτυπήματος του σταθερού ωραρίου, με λειτουργία των καταστημάτων ως τα μεσάνυχτα, με απλήρωτες υπερωρίες για τους εργαζόμενους, με ξεζούμισμα των εμποροϋπαλλήλων.
Συμβαίνει μάλιστα σε μια περίοδο, όπου ο λαός και οι εργαζόμενοι πλήττονται βάναυσα από την πολιτική της ακρίβειας, που εκτινάσσει τις τιμές ακόμα και στα βασικά αγαθά, όπως τρόφιμα, καύσιμα και ηλεκτρικό ρεύμα. Βρισκόμαστε μπροστά σε έναν πολύ δύσκολο χειμώνα όπως όλοι προμηνύουν, που για χιλιάδες συμπολίτες μας το δίλημμα θα είναι «να φάω ή να ζεσταθώ;». Οι διοργανωτές της Λευκής Νύχτας σίγουρα τα ξέρουν όλα αυτά. Διαλέγουν για άλλη μια φορά όμως να υπηρετήσουν το κεφάλαιο και την εργοδοσία, που ζητούν και άλλα κέρδη, ζητούν και άλλες θυσίες από τους εργαζόμενους. Υπηρετούν αδιάλειπτα τα σχέδια της κυβέρνησης, η οποία δίνει πολλαπλά χτυπήματα στις εργατικές κατακτήσεις. Αποκορύφωμα αποτελεί ο αντεργατικός νόμος Xατζηδάκη, που διαλύει την έννοια του ωραρίου, χτυπά τα σωματεία και την αγωνιστική συνδικαλιστική δράση, ποινικοποιεί το δικαίωμα στην απεργία.
Για τους εργαζόμενους άλλος δρόμος από αυτόν του μαζικού, οργανωμένου και ανυποχώρητου αγώνα δεν υπάρχει. Να βρούμε το κουράγιο να σηκώσουμε κεφάλι, να συζητήσουμε με το συνάδελφο μας, να εμπιστευτούμε τη δύναμη της συλλογικότητας. Να νιώσουμε ότι έχουμε δύναμη και φωνή να διεκδικήσουμε το δίκιο μας.
Να καταγγείλουμε τη Λευκή Νύχτα που φέρνει καταπάτηση του ωραρίου μας και εντείνει την εργασιακή εκμετάλλευση. Να εμπνευστούμε από την πολύμηνη μάχη που δίνουν οι εργάτες στη «Μαλαματίνα» στη Θεσσαλονίκη, που δέχονται πλέον την ωμή καταστολή των ΜΑΤ επειδή υπερασπίζονται τους 15 απολυμένους συναδέλφους τους.
Για να ζήσουμε με δικαιώματα πρέπει να αγωνιστούμε!
ΤΑΞΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ














