ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ-ΔΙΑΝΟΜΕΙΣ ΤΗΣ WOLT
Να μην περάσει η νέα αντεργατική μεθόδευση της εταιρείας
Νέα συνέλευση για τη συνέχιση του αγώνα:
Πέμπτη 6 Απρίλη 4:30μμ
Κινηματογράφος STUDIO (Σταυροπούλου 33 Πλ. Αμερικής)
Με μια μαζική συγκέντρωση έξω από τα γραφεία της εταιρείας στην Αθήνα, αλλά και κινητοποιήσεις σε άλλες πόλεις, συνέχισαν σήμερα την απεργία τους οι εργαζόμενοι-διανομείς της Wolt. Οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για μια ακόμη μείωση στις αποδοχές τους που ανακοίνωσε αιφνιδιαστικά η εταιρεία μειώνοντας την αμοιβή ανά παραγγελία, ενώ παραμένουν και οι διαμαρτυρίες τους για τις επικίνδυνες συνθήκες δουλειάς, για την εργασιακή ανασφάλεια του καθεστώτος «ελεύθερου συνεργάτη», αλλά και για το φαινόμενο της εμφάνισης εργολάβων («εταιρείες διαχείρισης στόλων διανομής» τις ονομάζει η εταιρεία) οι οποίοι λειτουργούν ως μεσάζοντες μεταξύ εταιρείας και διανομέων, παρακρατώντας ένα πολύ μεγάλο ποσοστό της αμοιβής, που φτάνει το 30%-35% των εισπράξεων! Πρόκειται για ένα φαινόμενο το οποίο εκμεταλλεύεται και την ανάγκη για δουλειά πολλών μεταναστών εργαζομένων.
Ως πρώτη απάντηση, οι εργαζόμενοι-διανομείς έκαναν δύο μαζικές μοτοπορείες την περασμένη Πέμπτη και την Παρασκευή, ενώ το σαββατοκύριακο και σήμερα Δευτέρα προχώρησαν σε απεργία, αρνούμενοι να εξυπηρετήσουν παραγγελίες.