Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ελληνικό. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ελληνικό. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Αφίσα της Ταξικής Πορείας για τα εργοδοτικά εγκλήματα στο Ελληνικό



 

 Παρέμβαση πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 10/1 στο εργοτάξιο του Ελληνικού, στο τέλος της βάρδιας,  για τα εργοδοτικά εγκλήματα. Κολλήθηκε η παραπάνω αφίσα και μοιράστηκε η ακόλουθη ανακοίνωση,στα ελληνικά και τα Αραβικά: Ταξική Πορεία

Συνεχόμενα εργοδοτικά εγκλήματα στο Ελληνικό


Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΜΕΝΗ


Ακόμα δεν στέγνωσε το αίμα του Αίγυπτου Άχμεντ Γκολάμπ και ένας ακόμα συμπατριώτης του τραυματίστηκε θανάσιμα. Βαρύ φορτίο οικοδομικού γερανού ξε-αμπαλαρίστηκε και τον καταπλάκωσε


Στο ίδιο έργο στην ίδια περιοχή, σε πολύ μικρή απόσταση, στην εργολαβία της ΜΕΤΚΑ αυτή τη φορά.

Το ‘’θανάσιμο έγκλημα ’’ και των δύο είναι πως ήταν εργάτες σε μια εποχή που ο καπιταλισμός σαν ούργιος άνεμος σαρώνει τις κατακτήσεις προηγούμενου αιώνα της εργατικής τάξης και των λαών.

Σήμερα μια μόλις μέρα μετά την πανελλαδική 24ωρη απεργία οικοδόμων και 48ωρη στο συγκεκριμένο έργο, ο εργολάβος πάλι έδιωχνε τους εργάτες για να σβήσει τα ίχνη του εγκλήματος. Στο ίδιο έργο θεατές όπως και στις 8 Δεκέμβρη που ο Άχμεντ έπεσε από τον 2ο όροφο λίγο πριν της 3 το μεσημέρι ενώ το ασθενοφόρο το ειδοποιήσανε πολύ αργότερα, με αποτέλεσμα να έρθει μετά τις 5 το απόγευμα.