Νέο σοβαρό «εργατικό ατύχημα» στο ξενοδοχείο Marbella Elix στην Πέρδικα, το οποίο δεν είναι και το μοναδικό ανεξάρτητα από τα πόσα έχουν δηλωθεί ως τέτοια! Την Τετάρτη που μας πέρασε, ένας νέος συνάδελφος στη συγκεκριμένη ξενοδοχειακή μονάδα υπέστη σοβαρό θερμικό έγκαυμα κατά τη διάρκεια εργασιών καθαρισμού στην κουζίνα.
Πάλι θέλουν να μας πείσουν ότι έφταιγε αυτός και η απροσεξία των εργαζομένων. Το αφήγημα της ατομικής ευθύνης που πλασσάρει το σύστημα, οι εργαζόμενοι πρέπει να το πετάξουμε στον κάδο των σκουπιδιών για να βοηθήσουμε τη δική μας υπόθεση! Πόσες ατομικές ευθύνες μαζεύονται όταν κάθε χρόνο μετράμε εκατοντάδες νεκρούς (δηλωμένους και μη) και πόσες όταν μετράμε χιλιάδες τραυματίες; Γιατί αυτός ο αριθμός των ανθρώπινων ζωών αυξάνεται; Γιατί στον τουρισμό με το που ξεκινάει η σεζόν οι συνθήκες για τους εργαζόμενους γίνονται εφιαλτικές; Η ευθύνη είναι συλλογική και δεν ανήκει σε κανέναν συνάδέλφο. Ανήκει στο κεφάλαιο, στο κράτος του και στις δυνάμεις τους. Που μπροστά στα κέρδη δε λογαριάζουν ούτε μέτρα ασφαλείας ούτε τίποτα και έχουν περάσει ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ τόσους νόμους κομένους και ραμμένους στα μέτρα τους για να μας ξεζουμίζουν, να εντατικοποιούν τη δουλειά και να μας κάνουν λάστιχο!
Αν η οργάνωση στον χώρο δουλειάς είναι απαραίτητο βήμα για κάθε συνάδελφο στο Marbella και παντού, άλλο τόσο αναγκαίο είναι να κάνουμε πραγματικά βήματα αντίστασης και αγώνα απέναντι στην εργοδοσία και την κυβερνητική πολιτική χωρίς εκλογικές αυταπάτες και λογικές ανάθεσης. Να μη φοβηθούμε να βγούμε στο προσκήνιο και στο δρόμο. Να γίνουν συνελεύσεις στα σωματεία και να παρθούν αποφάσεις για απεργία που να καταγγέλλει τα εργοδοτικά εγκλήματα κόντρα στο κλίμα της αδράνειας! Μόνο έτσι θα αλλάξουμε τους αρνητικούς συσχετισμούς και θα γκρεμίσουμε τον σύγχρονο εργασιακό μεσαίωνα!
- ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΝΟΣΗΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ
- ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ
- ΚΑΜΙΑ ΘΥΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ
- ΚΑΤΩ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΣ ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ
- ΚΑΤΩ Η ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
