Νοσοκομείο Ξάνθης: Απολογισμός της κίνησης για την έλλειψη προσωπικού

Απολογισμός της κίνησης για την έλλειψη προσωπικού

Στις 16 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η Στάση Εργασίας των εργαζομένων του Νοσοκομείου Ξάνθης, σύμφωνα με την απόφαση που πάρθηκε από τη Γενική Συνέλευση που προηγήθηκε (5-6-2026).

Στη συνέλευση φτάσαμε ύστερα από πρότασή μας, η οποία ψηφίστηκε από το Δ.Σ. του σωματείου εργαζομένων το οποίο συγκαλέσαμε σε συνεδρίαση στις 28 Μαΐου. Το κύριο θέμα συζήτησης ήταν η έλλειψη προσωπικού, ενώ ολοκληρωμένη η πρότασή μας περιλάμβανε: 

  • Συνέλευση με πρόταση για Στάση Εργασίας
  • Δελτίο Τύπου του Σωματείου με ενημέρωση και κάλεσμα στον κόσμο της πόλης σε συγκεκριμένη ώρα για συγκέντρωση στήριξης των εργαζομένων την ημέρα της στάσης εργασίας. 
  • Πραγματοποίηση συνέντευξης τύπου στα τοπικά ΜΜΕ. 
  • Πραγματοποίηση από Σεπτέμβρη μεγάλης συγκέντρωσης στο κέντρο της πόλης ώστε να αποτελέσει το ζήτημα του νοσοκομείου κεντρικό γεγονός.

Στη συνέλευση του σωματείου ψηφίστηκε από το σώμα η παραπάνω πρόταση όπως τη διατυπώσαμε, ενημερώνοντας ότι τα υπόλοιπα μέλη του σωματείου είναι σύμφωνα και ορίστηκε ημερομηνία για την πραγματοποίησή της. Στη συνέχεια, στο ίδιο σώμα, τέθηκε η παρακάτω πρόταση, η οποία υπερψηφίστηκε επίσης:

  • Δημιουργία Επιτροπής Αγώνα για την ενίσχυση της διοργάνωσης.

Μέσω της Επιτροπής Αγώνα, που πλαισιώθηκε σταδιακά από εργαζόμενους και εργαζόμενες, διακινήθηκε κείμενο καλέσματος στη στάση εργασίας και απεύθυνσης στον κόσμο της πόλης για στήριξη του αγώνα τους, ενώ το ίδιο κείμενο ανέβηκε και σε τοπικές ηλεκτρονικές εφημερίδες.

Το προεδρείο του σωματείου μας αρκέστηκε μόνο στο να βγάλει την ανακοίνωση για τη συνέλευση, το προσωπικό ασφαλείας και ένα πανό για τη συγκέντρωσή μας. Δεν απέστειλε δελτίο τύπου για να γνωστοποιηθούν τα προβλήματα και να μαζικοποιηθεί η συγκέντρωση με αλληλέγγυο κόσμο, δεν κάλεσε τα τοπικά ΜΜΕ και δεν έδωσε συνέντευξη τύπου. Κυρίως όμως, δεν κάλεσε σε συγκέντρωση σε συγκεκριμένη ώρα, που θα μπορούσε να αποτελέσει μια μαζική συσπείρωση των εργαζόμενων και ουσιαστικής ανάδειξης του προβλήματος της έλλειψης προσωπικού. Οι δεκάδες συνάδελφοι που κατέβηκαν στο προαύλιο, δεν συνεβρέθηκαν ποτέ χρονικά, δημιουργώντας έτσι απογοήτευση αλλά και αγανάκτηση για τη στάση της πλειοψηφίας του ΔΣ του σωματείου μας!

Αυτά σαν ένας μικρός απολογισμός από τη μεριά της ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ για μια κινητοποίηση που είχε τις προϋποθέσεις να αποκτήσει μεγαλύτερη δυναμική, αλλά συνάντησε την αρνητική στάση της πλειοψηφίας του ΔΣ του σωματείου μας! Είναι εξαιρετικά σημαντικό να υλοποιούνται ΟΛΕΣ οι αποφάσεις που παίρνουμε! Για τον λόγο αυτό μάλιστα, η επιλογή της δημιουργίας της Επιτροπής Αγώνα αποδείχθηκε αναγκαία! Μπροστά μας τώρα έχουμε τη διοργάνωση της μεγάλης συγκέντρωσης στην πόλη! Πρέπει άμεσα να κάνουμε εκ νέου συνέλευση και να συζητήσουμε! Η εντατικοποίηση της δουλειάς μας και η εξουθένωση εξακολουθούν να είναι εδώ, δεν χωρούν άλλες αναβολές και καθυστερήσεις!