Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΔΕΔΥ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΔΕΔΥ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ, ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟΚΑΦΕ «ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΤΕΙΧΩΝ» ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 11 ΜΑΪΟΥ

 


Την Δευτέρα 11 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε στο βιβλιοκαφέ «Εκτός των Τειχών» συζήτηση εργατικών σχημάτων, συλλογικοτήτων και εργαζομένων ενόψει της 24ωρης απεργίας της ΑΔΕΔΥ της 13 Μαΐου. Εργαζόμενοι από το Εθνικό Τυπογραφείο, το ΤΕΕ, τον ΕΛΓΟ Δήμητρα, την εκπαίδευση, τους δήμους, τα νοσοκομεία, το ΕΚΠΑ, τα λεωφορεία και τη βιομηχανία κουβέντιασαν για την αξιολόγηση, το νέο πειθαρχικό στο δημόσιο, τις διώξεις και την ανάγκη για πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς. Τέθηκε από όλους η κοινή διαπίστωση ότι οι κυρίαρχες παρατάξεις, αφήνουν τους εργαζόμενους ακάλυπτους απέναντι στην κλιμάκωση της επίθεσης και υπονομεύουν τους αγώνες τους με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα το ζήτημα της αξιολόγησης και της απεργίας- αποχής.

Η ΑΔΕΔΥ μας καλεί να λογοδοτήσουμε στα πρωτοδικεία!

                                     

Στις 2 Μαρτίου η Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ ανακοίνωσε επιστολή προς τις Ομοσπονδίες με την οποία ζητά να εφαρμόσουν διατάξεις του ν.5278/2026, του πρόσφατου νόμου Κεραμέως περί «συλλογικών συμβάσεων». Πιο συγκεκριμένα, καλεί τις ομοσπονδίες και τα πρωτοβάθμια σωματεία να σπεύσουν έως τις 9 Μαρτίου!! να «παραδώσουν τα πρακτικά διαλογής ψηφοδελτίων και τα περί καταμέτρησης των ηλεκτρονικών ψήφων των τελευταίων αρχαιρεσιών τους στα οικεία πρωτοδικεία».

Παραμένει ερωτηματικό ποιες παρατάξεις της Ε.Ε. αποφάσισαν αυτή τη κίνηση. Ωστόσο, δεν έχουμε δει καμία καταγγελία μέχρι τώρα… Σε κάθε περίπτωση δεν θα μας εξέπληττε αν η νέα «κόκκινη» διοίκηση πρωτοστατούσε στην εφαρμογή της νομιμότητας. Ούτε βέβαια αν ήταν απόφαση των δυνάμεων του κυβερνητικού συνδικαλισμού. Εξάλλου μας έχουν μάθει σε τέτοια!

Το γεγονός πάντως είναι ότι η ΑΔΕΔΥ, όχι μόνο δεν μπαίνει μπροστά για να καταργηθεί ο νόμος Χατζηδάκη και όλοι οι αντεργατικοί νόμοι που θέλουν να παραδώσουν τα σωματεία στο κράτος, αλλά τα καλεί κιόλας, σε μορφή κατεπείγοντος, να νομιμοποιήσουν τον κρατικό έλεγχο στις διαδικασίες τους, να νομιμοποιήσουν τις ηλεκτρονικές ψήφους κι, αν δεν το έχουν κάνει, να «αναμετρηθούν» με την αστική δικαιοσύνη για αυτό.

Μπροστά στα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι στο δημόσιο, εν μέσω της ραγδαίας κλιμάκωσης των πολεμικών επιχειρήσεων στην περιοχή, η "πρόταση αγώνα" της ΑΔΕΔΥ είναι υποταγή στη νομιμότητα, πιστή εφαρμογή των αντεργατικών διατάξεων, έλεγχος των σωματείων από το κράτος.



19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ: Ανταπόκριση από την σύσκεψη της ΑΔΕΔΥ με τα Δ.Σ. των Ομοσπονδιών

 


Την Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε σύσκεψη της ΑΔΕΔΥ με τα Δ.Σ. των Ομοσπονδιών. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της απόφασης που πάρθηκε στο Γ.Σ. της 4/2 για την «οργάνωση συσκέψεων των ομοσπονδιών και των νομαρχιακών τμημάτων της ΑΔΕΔΥ σε όλη την Ελλάδα για την καλύτερη οργάνωση και συμμετοχή των συναδέλφων στον προγραμματισμό δράσεων». Στη σύσκεψη παρευρέθηκαν εκπρόσωποι από 29 Ομοσπονδίες εκ των 36 που συμμετέχουν πανελλαδικά στην ΑΔΕΔΥ. Στην ουσία όμως το σώμα ήταν μερικές δεκάδες εκπρόσωποι, πράγμα που φανερώνει πώς αντιμετωπίζουν οι κυρίαρχες συνδικαλιστικές δυνάμεις το ζήτημα του συντονισμού και την οργάνωση των δράσεων που οι ίδιες θέτουν.

Η συζήτηση που έγινε δεν έθετε, στην πραγματικότητα, κάποιο επίδικο από μέρους της Ε.Ε. της ΑΔΕΔΥ. Δεν υπήρχε πρόταση, πόσο μάλλον αγωνιστικής κατεύθυνσης, με συγκεκριμένο πρόγραμμα δράσης. Χαρακτηριστικό των απόψεων που κυριαρχούν στο δευτεροβάθμιο και τριτοβάθμιο επίπεδο είναι ότι δεν έλειψαν οι τοποθετήσεις που αναζητούν διέξοδο στα δικαστήρια και στις επαφές με τα κόμματα (ΔΑΚΕ, ΔΗΣΥΠ), που ελπίζουν σε «διορθώσεις διατάξεων» ακόμα και στο πειθαρχικό δίκαιο (ΔΑΚΕ), που αναζητούν συμμαχίες στην κοινωνία έχοντας αποδεχθεί, λίγο ως πολύ, ενοχικά το κυρίαρχο αφήγημα της κυβέρνησης περί …«άχρηστων» δημοσίων υπαλλήλων (ΔΗΣΥΠ). Τοποθετήσεις που ακόμα προσβλέπουν σε συνταγματική αναθεώρηση με «προοδευτικό πρόσημο» (ΔΗΣΥΠ), αλλά και μεγάλα λόγια απεργιακής πλειοδοσίας που καλούν σε γενική «απειθαρχία» (ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ).

ΑΔΕΔΥ για τον 13ο και 14ο μισθό: «ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΣΕΙ ΤΟ ΣτΕ ΘΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ»

 

Την Τρίτη 3 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε τρίωρη παναττική στάση εργασίας της ΑΔΕΔΥ για το ζήτημα της διεκδίκησης του 13ου και 14ου μισθού και συγκέντρωση έξω από το ΣτΕ. Εκεί βρέθηκαν μερικές εκατοντάδες εργαζόμενοι και ακολούθησε πορεία προς το υπουργείο οικονομικών στην πλατεία Συντάγματος.

Η πρώτη δύναμη της ΔΑΣ (ΠΑΜΕ) στην ΑΔΕΔΥ συνεχίζει, όσον αφορά στη διεκδίκηση του 13ου και 14ου μισθού, την ίδια αποτυχημένη συνταγή της προηγούμενης ηγεσίας, την οποία, μάλιστα μέχρι τώρα, καταδίκαζε.

Κάλεσε την Τρίτη 3 Φεβρουαρίου, τρίωρη παναττική στάση εργασίας με αίτημα να… συντομεύσει το ΣτΕ την έκδοση της απόφασης της περίφημης πρότυπης δίκης. Μια κινητοποίηση υπονομευμένη εξ αρχής για ένα αίτημα που η ΑΔΕΔΥ έχει αναγορεύσει σε μοναδική «μάχη των μαχών» εδώ και μήνες!!  

Εδώ και 12 χρόνια οι συνδικαλιστικές ηγεσίες «παλεύουν»  την επαναφορά των δώρων μέσω των δικαστηρίων. Έχουν εναποθέσει όλες τις ελπίδες των εργαζομένων στη πρότυπη δίκη, τη στιγμή μάλιστα που όλα δείχνουν από την αρχή, ότι η απόφαση θα είναι αρνητική. Εξάλλου το ΣτΕ ήταν αυτό που έβγαλε συνταγματικά τα μνημόνια, που θεώρησε συνταγματική την περικοπή των δώρων. Τι θα το έκανε τώρα να αλλάξει γνώμη; και σίγουρα όχι μια τρίωρη στάση εργασίας στην Αττική που καλά-καλά δεν ενημερώθηκαν οι εργαζόμενοι ότι γίνεται. Και μάλιστα στη συγκέντρωση έξω από το ΣτΕ ακούστηκε από το μικρόφωνο, ότι θα  προσφύγουν και στο …ευρωπαϊκό δικαστήριο.

Η διεκδίκηση του 13ου και 14ου μισθού πρέπει να γίνει υπόθεση των εργαζομένων. Ο μόνος τρόπος για να κερδίσουν είναι οι μαζικοί, παρατεταμένοι και οργανωμένοι  αγώνες.

Παλεύουμε για πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς στο κόστος της ζωής! Διεκδικούμε 13ο και 14ο μισθό για όλους!

 ΟΛΟΙ την Τρίτη 3/2 στη στάση εργασίας 12.00-15.00 μ.μ.

 ΟΛΟΙ στη συγκέντρωση στις 12.30 μ.μ. στο ΣτΕ (Σταδίου 27 και Δραγατσανίου)

Ο 13ος και 14ος μισθός δεν είναι φιλοδώρημα, είναι εργατική διεκδίκηση.  Αποτελεί αίτημα εργατικών αγώνων εδώ και 200 χρόνια, μια κατάκτηση που άντεξε σχεδόν έναν αιώνα, που σεβάστηκαν ακόμα και οι δωσίλογοι της κατοχής, για να καταργηθεί στα δύσκολα χρόνια της κρίσης και των μνημονίων.

Σήμερα, 13 χρόνια μετά από τις 7 Νοεμβρίου του 2012 όπου η κυβέρνηση Σαμαρά τα κατήργησε, η διεκδίκηση των δώρων παραμένει ένα αίτημα επίκαιρο για όλους τους εργαζόμενους στο δημόσιο. Η κυβέρνηση συνεχίζει το σερί λιτότητας και ληστείας του λαϊκού εισοδήματος, συνεχίζει την πολιτική διάλυσης των εργασιακών σχέσεων, την κατάργηση της μόνιμης και σταθερής δουλειάς, την τρομοκρατία με τις συνδικαλιστικές διώξεις και το νέο πειθαρχικό, την απειλή της αξιολόγησης και της άρσης της μονιμότητας. Οι παγωμένοι μισθοί για πάνω από 15 χρόνια, τα ψίχουλα της εφαρμογής του νόμου για τον κατώτατο μισθό και η κοροϊδία των, δήθεν, φορολογικών ελαφρύνσεων δεν μπορούν, σε καμία περίπτωση, να καλύψουν την ακρίβεια, την εκτίναξη των τιμών σε βασικά είδη πρώτης ανάγκης, τις τεράστιες αυξήσεις σε στέγαση και ενέργεια.

ΑΔΕΔΥ: Γενικό Συμβούλιο και Εκτελεστική Επιτροπή με χρώμα ρεφορμισμού και συναλλαγής

 Στις 12-1 στη συνεδρίαση της νέας Εκτελεστικής Επιτροπής (Ε.Ε.) της ΑΔΕΔΥ, η ΔΑΣ (ΠΑΜΕ), πρώτη δύναμη πλέον, πρότεινε «αντιπροσωπευτικό- αναλογικό προεδρείο που θα αποτυπώνει τα αποτελέσματα του Συνεδρίου». Λογική συνέχεια αφού, λίγες μόλις ημέρες πριν, στις 19-12, πολύ άνετα είχε ήδη προχωρήσει σε συγκρότηση κοινού προεδρείου του Γενικού Συμβουλίου (Γ.Σ.) με ΔΑΚΕ (ΝΔ), ΔΗΣΥΠ (ΠΑΣΟΚ), ΕΑΕΚ (ΣΥΡΙΖΑ) και Συνδικαλιστική Ανατροπή (ΠΟΕ-ΟΤΑ).

Θα προσπεράσουμε το γεγονός ότι αυτή είναι η προσφιλής τακτική της ΔΑΣ (και του ΠΑΜΕ) όπου δεν έχει απόλυτη ψηφοφορία, την οποία, βέβαια...ξεχνάει όταν ελέγχει τους συσχετισμούς και θα μείνουμε στο ότι πρότεινε κοινό προεδρείο στις δυνάμεις της ΔΑΚΕ, της ΔΗΣΥΠ και ΕΑΕΚ. Δηλαδή σε αυτούς που ευθύνονται για την κατάσταση διάλυσης του συνδικαλιστικού κινήματος, αυτούς που στήριξαν και στηρίζουν όλες τις κυβερνήσεις στην επίθεσή τους στα δικαιώματα και τις κατακτήσεις των εργαζομένων. Σε αυτούς, εν τέλει, τους οποίους η ίδια η ΔΑΣ, υποκριτικά καταγγέλλει για «τα έργα και τις ημέρες τους», για το ότι «έκοβαν τούρτα για να γιορτάσουν τα γενέθλια του υπουργού υγείας», για «συμμαχία προθύμων για να στηρίξουν την αντιλαϊκή αντεργατική πολιτική και την οικονομία του πολέμου που ματώνει τους λαούς» και για την «κοινή τους στάση στα κύρια ζητήματα όπως στον κρατικό προϋπολογισμό»!

39ο Συνέδριο ΑΔΕΔΥ τοποθέτηση της Αριστερής κινησης

Τοποθέτηση της Όλγας Πετρούλια, προέδρου του Συλλόγου προσωπικού

του Εθνικού τυπογραφείου στο 39ο Συνέδριο της ΑΔΕΔΥ εκ μέρους της Αριστερής Κίνησης.

 Η Αριστερή Κίνηση στην οποία συμμετέχει και η Ταξική Πορεία εξέδωσε και μοίρασε στο συνέδριο την ακόλουθη ανακοίνωση.