Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αριστερή Κίνηση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αριστερή Κίνηση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Οι εκπρόσωποι της ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ για το 39ο συνέδριο της ΑΔΕΔΥ

Το 39ο συνέδριο της ΑΔΕΔΥ πραγματοποιήθηκε σε μια περίοδο όπου τα προβλήματα των δημοσίων υπαλλήλων είναι τεράστια και παραμένουν άλυτα για χρόνια. Ωστόσο, η συζήτηση στο συνέδριο, με ευθύνη κυρίως των κυρίαρχων παρατάξεων, αναλώθηκε σε μεγάλο μέρος σε διαδικαστικά ζητήματα και τοποθετήσεις «θεατρικού» τύπου. Για το πώς, όμως, οι εργαζόμενοι θα οργανώσουν τον αγώνα τους κόντρα στην κυβερνητική πολιτική, δεν έγινε καμία ουσιαστική κουβέντα. Ακόμα και το αγροτικό ζήτημα, που τέθηκε επανειλημμένως, είχε σε σχεδόν όλες τις τοποθετήσεις, προμετωπίδα την απεργία της 16 Δεκεμβρίου, ως ημέρα «κορύφωσης» (άρα και λήξης) και όχι «κλιμάκωσης» των αγροτικών κινητοποιήσεων μέχρι τη νίκη.

39ο Συνέδριο ΑΔΕΔΥ τοποθέτηση της Αριστερής κινησης

Τοποθέτηση της Όλγας Πετρούλια, προέδρου του Συλλόγου προσωπικού

του Εθνικού τυπογραφείου στο 39ο Συνέδριο της ΑΔΕΔΥ εκ μέρους της Αριστερής Κίνησης.

 Η Αριστερή Κίνηση στην οποία συμμετέχει και η Ταξική Πορεία εξέδωσε και μοίρασε στο συνέδριο την ακόλουθη ανακοίνωση.