Η ΤΑΞΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΖΩΗΣ!
Συνάδελφοι,
Είμαστε χιλιάδες εργαζόμενοι στους δρόμους σε delivery και courier. Ο χώρος μαζικοποιείται τα τελευταία χρόνια και ενώ τα μηχανάκια αυξάνονται, οι συνθήκες δουλειάς θυμίζουν όλο και περισσότερο «εργασιακό μεσαίωνα». Μέρα-νύχτα στο δρόμο με ελαστικά-εξαντλητικά ωράρια και μεροκάματα-μισθούς που δεν καλύπτουν ούτε τα βασικά. Ενώ άδειες, ένσημα και δώρα μόνο για δείγμα δίνονται σε ελάχιστες επιχειρήσεις. Οι ατομικές συμβάσεις, όπου υπογράφονται, είναι ένα λευκό χαρτί στα χέρια των αφεντικών, αποτέλεσμα εκβιασμού των εργαζόμενων. Το κόστος συντήρησης για το μηχανάκι, οι βενζίνες, ο εξοπλισμός κτλ. φορτώνεται πάνω μας, σπρώχνοντάς μας να κυνηγάμε τα πουρμπουάρ αφού κι αυτά χρησιμοποιούνται απ’ τους εργοδότες όταν κλείνει η συμφωνία των 3–3,5 ευρώ την ώρα!
Συνάδελφοι,
Είμαστε χιλιάδες εργαζόμενοι στους δρόμους σε delivery και courier. Ο χώρος μαζικοποιείται τα τελευταία χρόνια και ενώ τα μηχανάκια αυξάνονται, οι συνθήκες δουλειάς θυμίζουν όλο και περισσότερο «εργασιακό μεσαίωνα». Μέρα-νύχτα στο δρόμο με ελαστικά-εξαντλητικά ωράρια και μεροκάματα-μισθούς που δεν καλύπτουν ούτε τα βασικά. Ενώ άδειες, ένσημα και δώρα μόνο για δείγμα δίνονται σε ελάχιστες επιχειρήσεις. Οι ατομικές συμβάσεις, όπου υπογράφονται, είναι ένα λευκό χαρτί στα χέρια των αφεντικών, αποτέλεσμα εκβιασμού των εργαζόμενων. Το κόστος συντήρησης για το μηχανάκι, οι βενζίνες, ο εξοπλισμός κτλ. φορτώνεται πάνω μας, σπρώχνοντάς μας να κυνηγάμε τα πουρμπουάρ αφού κι αυτά χρησιμοποιούνται απ’ τους εργοδότες όταν κλείνει η συμφωνία των 3–3,5 ευρώ την ώρα!