Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ηθοποιοι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ηθοποιοι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 20 Φλεβάρη: Νίκη στην απεργία των ηθοποιών!

ΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ!
ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!

Όλοι και όλες στην απεργία των εργαζόμενων στο θέατρο

Συγκέντρωση: Παρασκευή 20 Φλεβάρη, 7:30μμ, Βουκουρεστίου


Εδώ και τρεις μήνες οι ηθοποιοί στο ελεύθερο θέατρο διεκδικούμε την υπογραφή συλλογικής σύμβασης από τους εργοδότες του κλάδου. Ο αγώνας μας είχε ως αποτέλεσμα δύο μαζικές απεργίες τον Δεκέμβρη που μας πέρασε, παρά την προσπάθεια της εργοδοσίας να μας τρομοκρατήσει! Δοκίμασαν με ανακοινώσεις, συνεντεύξεις τύπου, προπηλακισμούς μελών του σωματείου, απολύσεις απεργών και προσλήψεις απεργοσπαστών, να κάμψουν τις αγωνιστικές διαθέσεις του κλάδου, να μας πείσουν ότι ο αγώνας μας δεν μπορεί να φέρει αποτελέσματα και να ακυρώσουν τα δίκαια αιτήματά μας. Οι ηθοποιοί όμως δεν κάναμε πίσω! Συνεχίζουμε να διεκδικούμε να ζούμε αξιοπρεπώς από τη δουλειά μας, να πληρωνόμαστε τις πρόβες μας, να ασφαλιζόμαστε για την εργασία μας!

Μαζική η απεργιακή συγκέντρωση των εργαζομένων στο θέαμα-ακρόαμα το Σάββατο 27 Δεκέμβρη

Ηθοποιοί, τεχνικοί, μουσικοί, ταξιθέτες, σκηνογράφοι, ενδυματολόγοι, ταμίες μαζικοποίησαν την απεργιακή συγκέντρωση που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα του Σαββάτου 27/12, ημέρα 24ωρης απεργίας στο ελεύθερο θέατρο. Διεκδικούν να αντιμετωπίζονται ως εργαζόμενοι και όχι ως χομπίστες, να μπορούν να ζήσουν από τη δουλειά τους, να δουλεύουν με αξιοπρεπείς συνθήκες. Συγκεκριμένα οι ηθοποιοί παλεύουν για την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας που θα κατοχυρώνει αυξήσεις στους μισθούς και να πληρώνονται οι πρόβες, που είναι συχνά το μεγαλύτερο μέρος της εργασίας ενός ηθοποιού και αυτή τη στιγμή στο ελεύθερο θέατρο είναι απλήρωτες και ανασφάλιστες.

Τις τελευταίες ημέρες η εργοδοσία προσπάθησε να τρομοκρατήσει τους εργαζόμενους βγάζοντας ανακοινώσεις καταδίκης της απεργίας και απειλώντας με απολύσεις. Σε κάποιες περιπτώσεις έφτασε στο σημείο να αντικαθιστά για την ήμερα της απεργίας ηθοποιούς και τεχνικούς που δήλωσαν οτι θα απεργήσουν, ενώ ένας εργοδότης προπηλάκισε μέλη του ΔΣ του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών σε παρέμβασή τους ενόψει της απεργίας.

Οι εργαζόμενοι στο θέαμα-ακρόαμα όμως δεν τρομοκρατήθηκαν. Ακύρωσαν πάνω από 50 παραστάσεις και συμμετείχαν μαζικά στην απεργιακή συγκέντρωση.

27/12: Απεργία των εργαζομένων στο θέατρο

ΝΙΚΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΘΕΑΤΡΟ!

ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΣΕ ΜΕ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ!

Όλοι και όλες στην απεργιακή συγκέντρωση το Σάββατο 27/12 στις 19.00 Βουκουρεστίου και Πανεπιστήμιου

Οι εργαζόμενοι όλων των ειδικοτήτων στο θέαμα-ακρόαμα ερχόμαστε καθημερινά αντιμέτωποι με απαράδεκτες συνθήκες εργασίας: απλήρωτες πρόβες και εργασία, πληρωμή με ποσοστά και ανεργία. Ζούμε και εργαζόμαστε στην απόλυτη αβεβαιότητα, αναγκαζόμαστε να κάνουμε δύο και τρεις δουλειές, ενώ η εργοδοσία και το σύστημα μας αντιμετωπίζουν ως χομπίστες και όχι ως εργαζόμενους. Για αυτό και ηθοποιοί, μουσικοί, τεχνικοί, ταξιθέτες απεργούμε στις 27 Δεκέμβρη διεκδικώντας την υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας. Παλεύουμε για να πληρωνόμαστε τις πρόβες μας, να έχουμε μισθό που να καλύπτει το κόστος ζωής!

Απεργία ηθοποιών Παρασκευή 5/12 - Συγκέντρωση 7μμ, Θέατρο Παλλάς

ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Όλοι και όλες στην απεργία των ηθοποιών

Συγκέντρωση: Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου στις 7μμ
στο Θέατρο Παλλάς (Βουκουρεστίου 5)

Οι παραγωγοί και οι θιασάρχες διαχρονικά αντιμετωπίζουν τους ηθοποιούς ως χομπίστες και όχι ως εργαζόμενους. Βρισκόμαστε κάθε χρόνο αντιμέτωποι με την ανεργία (η οποία στον χώρο του θεάτρου φτάνει το 96%!), τις απλήρωτες πρόβες, τη μαύρη εργασία, την πληρωμή με ποσοστά ή μισθούς πείνας, την έλλειψη μέτρων προστασίας που έχει ως αποτέλεσμα τα αμέτρητα εργατικά «ατυχήματα». Αναγκαζόμαστε να ψάχνουμε συνεχώς για δουλειά ή να κάνουμε δύο και τρεις δουλειές για να βγει ο μήνας, περιμένοντας κάθε φθινόπωρο το εποχικό επίδομα για να πάρουμε μια ανάσα.

Η τέχνη…πείνες κατεργάζεται;


Οι δύσκολες και πρωτόγνωρες συνθήκες με τις οποίες μας έφερε αντιμέτωπους η πανδημία, αποκάλυψε, με τον πιο σκληρό τρόπο, την πραγματικότητα που βιώνουμε χιλιάδες εργαζόμενοι στον χώρο του ακροάματος-θεάματος. Σε κάθε κρίση είμαστε από τους πρώτους που πληττόμαστε. Οι καλλιτέχνες και οι τεχνικοί στον τομέα της τέχνης αντιμετωπιζόμαστε από το σύστημα της εκμετάλλευσης, διαχρονικά, ως ‘’παιδιά ενός κατώτερου θεού’’, χομπίστες, άεργοι (μιας που η λέξη είναι και της μόδας) που διασκεδάζουμε να περνάμε τον χρόνο μας διασκεδάζοντας άλλους.

Οι ηθοποιοί, όμως, είμαστε εργαζόμενοι! Η πραγματικότητα έρχεται, αδυσώπητη, να επιτείνει τη μακρόχρονη πορεία της διάλυσης των εργασιακών μας δικαιωμάτων. Οι απλήρωτες πρόβες, τα ανύπαρκτα μέτρα ασφαλείας, η ανασφάλιστη εργασία, η πληρωμή με ποσοστά, με μαύρο μεροκάματο, η καθόλου πληρωμή είναι η καθημερινότητα μας. Είναι αποτέλεσμα της διάλυσης της κλαδικής σύμβασης, της χειροτέρευσης των όρων των συλλογικών, της ατομικής διαπραγμάτευσης με παραγωγούς και θιασάρχες. Η απειλή είναι πάντα η ίδια: ‘’Αν μιλήσεις, δε θα ξαναβρείς ποτέ δουλειά’’. Και οι ηθοποιοί σιωπούν, υπομένουν. Και κάνουμε τρεις δουλειές παράλληλα για να επιβιώσουμε και … να μείνουμε στον χάρτη.